OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en ekonomi, HR & administrativ koordinatorsom vill vara en del av ett litet men bra och roligt team inom läkemedelsindustrin.Tjänsten är på heltid med omgående start och du kommer att bli anställd hos Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vårkund. Kunden sitter i centrala lokalen i centrala Stockholm.
OM TJÄNSTEN
Ekonomi-, HR-& administrativa koordinatorn kommer i första hand att ansvara för administrationen av lokala finans-och personal processer samt kontors- och verksamhetsstöd för Norden och Baltikum. Rollen kommer att innebära interaktion med det lokala teamet, HR och vårt gemensamma Service Center för ekonomi.
Arbetsuppgifter
Du kommer till exempel att:
Finansiella processer:
- Leverantörsreskontra
- Kundsreskontra/Kreditkontroll
- Redovisning
- Årsredovisning
HR och administrativa processer såsom t.ex:
- Hålla kontoret i gott skick t.ex mötesrum, kök, reception
- Välkomna besökare
- Ta emot samtal
- Ledningsgruppsassistent
- Förbereda ledningsgruppens dagordningar, möten och protokoll
- Spåra semestertid, sjukledighet och annan frånvaro
- Ansvarig för administration av förmåner såsom hälso- och livförsäkringar, pension osv.
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av att hantera ekonomi och affärsprocesser
- Erfarenhet av kontorshantering
- Goda kunskaper inom Microsoft Office-paketet, ERP & SAP
- Är bekväm att arbeta i en fartfylld miljö
Som person har du
- Hög energinivå
- Utmärkta organisatoriska och kommunikativa färdigheter
- Anpassningsförmåga och förmåga att arbeta på eget initiativ
- Inga svårigheter med att arbeta med vissa stödfunktioner som sitter i andra länder
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04