OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.Vi har 6600 kontor i 70 länder över hela världen och en total omsättning på 170 miljarder SEK.I Sverige har vi 5000 anställda och är rikstäckande med ca 60 kontor.Vi arbetar som en komplett HR-partner med globala och lokala kunder inom områdena: Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Captial Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag som kan erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar och våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag. You will be hired out of Adecco but work as a consult with other companies.The company for this assignment is an international Telecom Company.This is a fulltime assignment with some overtime, with possibility for extension. Assignment description Financial controller at closing & reporting department.Closing related tasks to Opex.HR area (Salary file, Leasing, Lunch vouchers (Rikskuponger), Pension, STI/BIP accruals etc) - Account reconciliation of accounts - Handle questions from the organization related to this area.- Internal order handling - Back up for other closing tasks - Budget - Statistics etc.Competence Working experience from the financial area, or with accounting degree at university level.Experience with business applications (like SAP R/3).Good command of Excel, Access, Microsoft Outlook, Powerpoint and Word.Experience from a financial department job is preferable.Good communication skills, good verbal and written Swedish and English.To work as a consult at Adecco you need to be positive, flexible, responsible and be interested to work with different kinds of companies. If you are interested, please send your application form soon as possible in Swedish or English to www.adecco.se. Kontraktstyp: Anställd av Adecco (uthyrning)