Financial Accountant & HR Coordinator

Financial Accountant & HR Coordinator

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du en detaljfokuserad och noggrann person som drivs av ett arbete där du får strukturera samt effektivisera? Då har vi rätt tjänst för dig.

I rollen som HR-koordinator kommer du bland annat ansvara för löpande fakturering av bolagets tjänster, samordna eventuella ekonomifrågor och vara bolagets lokala förstakontakt för de anställda gällande HR-relaterade frågor. Ytterligare kommer du att arbeta mot att effektivisera redovisningen samt ta del av månadsavslutningsprocessen och rapportera in detta i deras system HFM. Ytterligare arbetsuppgifter som förekommer:


Om företaget
Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju.

Din profil
För att lyckas i rollen ser vi att du har en masterutbildning inom relevant ämne alternativt att du har arbetslivserfarenhet som är likvärdig en sådan utbildning. Du har minst 2 års erfarenhet inom bokföring och goda kunskaper i Office 365 samt ERP-system. Ytterligare ser vi att du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat.

Vi söker en person med god social förmåga och har hög prioriteringsförmåga. Du är uppmärksam och har god problemlösningsförmåga och drivs av att effektivisera samt planera. Uppstart omgående.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Sarah Lindgren på telefon 076 – 875 11 46 eller sarah.lindgren@2complete.se

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2021
  • Ansök senast: 31 december 2021

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


28 november 2024

HR-strateg, kompetensförsörjning

HR-strateg, kompetensförsörjning

28 november 2024

HR Business Partner Hitachi Energy

HR Business Partner Hitachi Energy

28 november 2024

HR-Strateg

27 november 2024