OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Financial administrator and coordinator för omgående start
Vill du arbeta för en nytänkande och expansiv aktör inom e-handel och bilfinansiering?
Vill du vara med på en resa att bygga någonting nytt där visionerna är höga och resultatet av resan i stor utsträckning kommer bygga på medarbetarnas prestationer och personliga egenskaper?
Om rollen
Unifleet AB söker dig som vill arbeta med ekonomi och administration.
Rollen är bred och med varierande arbetsuppgifter, dina främsta arbetsuppgifter kommer att tillsammans med andra kollegor vara att ansvara för hantering av leverantörsfakturor och fakturering. Rollen kommer även innebära en del kundkontakt gällande främst avtal och fakturafrågor.
Utöver detta kommer du även att fungera som stödfunktion för företaget i stort, exempelvis som att hantera post, stötta säljorganistionen, kontakt med kunder både via mail och telefon. Hos oss står kunden alltid i fokus därför vill vi att du ser det som en utmaning att axla en central roll i vår organisation där du med högt kundfokus och hög ambitionsnivå föregår med gott exempel.
Placeringsort är på Unifleet ABs huvudkontor i Mölndal som är en del av Hedin Mobility Group AB.
Din profil
Du som söker har erfarenhet av ekonomi och administrativt arbete och trivs med liknande arbetsgifter. Vi tror att du som är rätt för den här tjänsten är en strukturerad ”doer” som är flexibel och positiv till förändringar.
Vi tror också att du är en utpräglad lagspelare med stor ansvarskänsla. Du är prestigelös och hjälper till där det behövs och du trivs med att tempot stundtals är högt och har förmågan att snabbt skifta fokus och kan ställa om utan att tappa fart.
Vidare har du ansvar för din prestation och har en positiv attityd till ditt arbete och dina kollegor. Intresse och en nyfikenhet att lära dig nya saker är också något vi värdesätter hos dig.
Vi söker dig som
• Har en administrativ ådra
• Har sinne för siffror
• Har lätt att se lösningar
• Har en hög social kompetens med fallenhet för service
• Intresserad av ny teknik och fordonsbranschen
• Mycket goda färdigheter i svenska och engelska-språken såväl i tal som skrift
Det är meriterande om du har:
• Erfarenhet av tidigare arbete inom leasing eller finansiella-tjänster
• Högskoleutbildning inom ekonomi
• Färdigheter i ytterligare europeiska språk
Vi erbjuder
Ett spännande arbete i ett expansivt och dynamiskt företag med ett starkt och modernt erbjudande och mycket goda förutsättningar. Stora möjligheter till personlig utveckling och yrkesmässig karriär i en företagskultur med starkt affärs- och resultatfokus.
Varmt välkommen in med din ansökan!
Vi behandlar ansökningarna löpande och anställning kan ske per omgående. Skicka därför din ansökan redan idag!
Har du frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Zeljana Lagerlöf på 031-790 01 96.