Financial administrator (Leverantörsreskontra- och ekonomiassistent)

Arbetsbeskrivning

Om du vill vara med på en resa att bygga någonting nytt där visionerna är höga och resultatet av resan i stor utsträckning kommer bygga på medarbetarnas prestationer och personliga egenskaper så är detta någonting för dig.
Du kommer att vara anställd av Car to Go Sweden AB med huvudkontor i Mölndal men utföra arbetsuppgifter för dess dotterbolag Unifleet AB. Unifleet AB bedriver förmedling av företagsleasing, bland annat via unifleet.se. 

Om rollen
Vi söker dig som vill arbeta med leverantörsreskontra och administration inom ekonomi. Rollen är bred och med varierande arbetsuppgifter, men dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara att ansvara för registrering och kontering av leverantörsfakturor. Du kommer även att fungera som stödfunktion för företaget i stort, exempelvis som att hantera post, stötta säljorganistionen, kontakt med kunder både via mail och telefon. Hos oss står kunden alltid i fokus därför vill vi att du ser det som en utmaning att axla en central roll i vår organisation där du med högt kundfokus och hög ambitionsnivå föregår med gott exempel.

Din profil
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning, meriterande om det är inom ekonomi. Vi tror att du som är rätt för den här tjänsten är en strukturerad ”doer” som är flexibel och positiv till förändringar och som kan hålla många bollar i luften samtidigt.
Vi tror också att du är en utpräglad lagspelare med stor ansvarskänsla. Du är prestigelös och hjälper till där det behövs och du trivs med att tempot stundtals är högt och har förmågan att snabbt skifta fokus och kan ställa om utan att tappa fart.
Vidare har du ansvar för din prestation och har en positiv attityd till ditt arbete och dina kollegor. Intresse och en nyfikenhet att lära dig nya saker är också något vi värdesätter hos dig.

Vi söker dig som
◾Har en administrativa ådra och sinne för siffror
◾Har en hög social kompetens och medfallenhet för service
Det är meriterande om du har:
◾Erfarenhet av tidigare arbete med leverantörsfakturor/reskontra och administration
◾Erfarenhet av tidigare arbete med leasing tjänster

Vi erbjuder
Ett spännande arbete i ett expansivt och dynamiskt företag med ett starkt och modernt erbjudande och mycket goda förutsättningar. Stora möjligheter till personlig utveckling och yrkesmässig karriär i en företagskultur med starkt affärs- och resultatfokus.

Varmt välkommen in med din ansökan!
Tjänsten är på heltid och skall tillsättas omgående. Vi behandlar ansökningarna löpande och anställning kan ske per omgående. Skicka därför din ansökan redan idag!
Har du frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Zeljana Lagerlöf.

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Ernryd
08-505 696 17
Joakim Karlberg

Sasha Konjhodzic
08-505 691 23

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hedin Bil
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2021
  • Ansök senast: 5 september 2021

Besöksadress

Smista allé 11
None

Postadress

Smista allé 11
Segeltorp, 14170

Liknande jobb


2 november 2024

1 november 2024

Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

1 november 2024