Financial Assistant till A Society

Financial Assistant till A Society

Arbetsbeskrivning

A Society är samlingsplatsen för de skickligaste konsulterna världen över! Här följer man kund och konsult längs hela resan, en resa som kan börja i Södertälje men sluta i Palo Alto. För att möta kunders och konsulters behov måste varje medarbetares vilja och ambition att leverera bästa tänkbara service vara primär. Ekonomi- och service managementavdelningen på A Society spelar en viktig roll i denna vision och därför behöver man nu förstärka laget med dig som brinner för att leverera god service, gillar siffror, administration, ekonomi och vill spela i ett vinnande lag!

OM TJÄNSTEN OCH FÖRETAGET

A Society är den nya tidens konsultbolag som matchar de skickligaste konsulterna med de mest attraktiva arbetsgivarna. Bolaget bygger långsiktiga relationer med såväl kund som egen-, småföretagare och partnerbolag runt om i världen. Man har stora globala kunder som man dagligen levererar specialister till. Genom sina värderingar; Passion, Action & Freedom vill man uppmuntra till självledarskap och genom detta ge möjligheten att påverka både sin egen och företagets utveckling.

Ekonomi och Service Management-avdelningen på A Society önskar stärka upp sitt team med en person som vill ha en bred roll, där service är ledstjärnan i samtliga led och där du kommer att ha en stor variation av arbetsuppgifter. Detta innefattar bland annat fakturering, projektavstämning, betalningar, registrering av leverantörsfakturor och påminnelsehantering.

Vi söker dig som trivs i en roll där man är ”spindeln i nätet”, som fångar upp saker som annars hamnar mellan stolarna, som tar initiativ och som vill arbeta i ett härligt team med gemensamma mål, men även med individuella ansvarsområden.

Läs gärna mer om A Society här (https://www.asociety.se/om-oss)



EXEMPEL PÅ ANSVARSOMRÅDEN OCH ARBETSUPPGIFTER:

- Fakturering och avstämning av tidrapporter.
- Löpande bokföring.
- Betalningar och påminnelsehantering samt reskontrauppföljning.
- Ekonomiassistans.
- Kontorsadministration.
- Utläggshantering.


KVALIFIKATIONER:

- Några års erfarenhet av arbete inom kontorsadministration/service.
- Erfarenhet av fakturering och annat förekommande arbete på en ekonomiavdelning eller redovisningsbyrå.
- Du älskar administrativt arbete och att ge god service i alla lägen.
- Du brinner för att leverera hög kvalitet och tycker om sociala kontakter.
- Mycket god kunskap inom Office-paketet, främst Excel, Power Point och Outlook.
- Examen från eftergymnasial utbildning kopplad till ekonomi.
- Obehindrad kommunikation i både svenska och engelska i tal och skrift.




MERITERANDE:

- Erfarenhet av Lime CRM.
- Erfarenhet av något ekonomisystem.




SOM PERSON TROR VI ATT DU ÄR/HAR:

- Hjälpsam. Du tvekar aldrig på att hjälpa en kollega eller göra det lilla extra för en kund.
- Strukturerad. Du vet att en god effektivitet börjar med en bra struktur och solid planering.
- Lösningsorienterad. Problem är till för att lösas.
- Orädd. Nya arbetsuppgifter är bara saker du ännu ej lärt dig.
- Prestigelös. Du har inställningen att alla dina uppgifter är lika viktiga och värdeskapande.




PRAKTISK INFORMATION

Start: Omgående.

Arbetstider: Ordinarie kontorstider.

Plats: Malmö.

Anställningens omfattning: 75-100 % (enligt överenskommelse)



Varmt välkommen med din ansökan. Urvalet sker löpande, så ansök gärna omgående!

Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Önskemålet från A Society är därför att alla frågor rörande tjänsten vänds till oss.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juli 2021
  • Ansök senast: 26 december 2021

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


21 november 2024