OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 2 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden söker någon som vill arbeta med redovisning, finansiell rapportering och upprättning av årsbokslut.
Du kommer framförallt att arbeta med redovisning av värdepapper och anslag samt upprättande av årsredovisningar och rapporter. Rimlighetsbedömning och analys av avvikelser i bokföringen.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Du har kunskaper inom redovisning och värdepapper
- Du är civilekonom eller motsvarande
- 4-6 års erfarenhet inom området
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- har erfarenhet av redovisning eller controllerarbete.
- erfarenhet av Excel.
Önskemål om personliga egenskaper:
- Du ska vara strukturerad, noggrann och drivande.
- Du gillar att ta initiativ samt att själv söka efter information för att på bästa sätt lösa dina arbetsuppgifter.
- Som person gillar du att arbeta i grupp, men du är samtidigt van vid att självständigt lösa uppgifter och komma med förbättringsförslag.
- Du är analytisk med förmågan att vara noggrann med detaljer utan att tappa greppet om helheten.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström