OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsinformation
Docia startades 2016 och arbetar med vårdbemanning med fokus på sjuksköterskor & läkare. Företaget befinner sig i en uppväxt fas och präglas av positiv energi och framåtanda. Kontoret är beläget på Norrmalm.
Vi söker efter dig som har erfarenhet inom området Financial Control med intresse för Business Control.
Några av arbetsuppgifterna
- Arbeta med bokföring, reskontra
- Registrera, bokföra och betala leverantörsfakturor
- Ta emot och kontrollera betalningar från kunder, hantera krav/inkassoärenden
- Avstämning mellan bokningssystem och ekonomisystem
- Kontera och avstämma kontosaldon
- Fakturera
- Göra Löner, internt och externt
Kvalifikationer
Vi söker dig som tidigare har jobbat som ekonomiassistent och som trivs att jobba i ett högt tempo. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi värdesätter också att du har ett starkt driv, är lösningsorienterad och noggrann. Kunskaper i bokningssystemet intelliplan och ekonomisystemet Fortnox är meriterande men inget krav.
Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig ett roligt jobb med varierande och utmanande arbetsuppgifter i en händelserik miljö. Du kommer att vara en del av ett kompetent och positivt team, som alltid gör sitt yttersta för att göra våra kunder och konsulter nöjda.
Vi ser fram emot att ta emot din ansökan och har man frågor om tjänsten är man välkommen att höra av sig till oss eller Therese som är ansvarig för tjänsten på: 08-121 404 44
Det går bra att fakturera om man har eget bolag.
Då hela vår verksamhet genomsyras av att uppnå den bästa kundnöjdheten är det viktigt att du är utåtriktad, serviceinriktad och har hög integritet. Utöver det tror vi att du är en driven, engagerad och strukturerad person som får saker att hända och som levererar med hög kvalitet. Då tjänsten innefattar samordning inom ekonomifunktionen, med andra avdelningar och viss projektledning ser vi det som självklart att du har ett genuint intresse för andra människor och deras utveckling.