OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 75 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg ligger Campus Jollyroom, här finns ett stort nybyggt kontor, flera moderna lager, showroom för våra kunder samt gym och restaurang för våra medarbetare. Vi har även en fysisk butik i Stockholm, Kungens Kurva. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 500 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.
2nd Line Agent
We are looking for you who are keen on service and quickly identifies solutions and development opportunities, leading to us always providing the best service to our customers. Your goal is in line with our business purpose: to simplify the life with kids. As a 2nd line agent, you support 1st line agents and act as support for them in customer matters, business systems and company routines.
This position is suitable if you have previous working experience in customer service and are ready for the next step in your career, taking on extra responsibility.
Working conditions:
• Daily support to 1st line agents
• Conduct in-house educations and introductions
• Update and translate documents and manuals
• Run and participate in projects to develop the customer service department
• Develop and improve collaborations with other departments
Qualifications:
• 1-2 years of experience working with customer service
• Fluent in Finnish, understand Swedish (Since Swedish is the company language)
• Comfortable in decision-making, works independently and goal-oriented with the company’s best interests in mind
• Great computer skills, well experienced in Excel
Meritorious:
• Communications skills with speaking and writing Swedish
• Experience working with SAP and Freshdesk
We as a company offer you:
• An entrepreneur-driven business with a youthful and vibrant environment
• Fast-paced development and an exciting industry with great potential
• Career opportunities
• Collective/Union agreement
• Wellness allowance
• Location near Gothenburg; 15 minutes by car to the city
Practical information
• Apply with resume and personal letter
• Start date: As soon as possible
• Full time (40h per week) permanent position initially with 6 months probationary period
• Location: Gothenburg, Sörredsvägen 111
• For questions contact: Annett Hanna, via Annett.Hanna@jollyroom.se
Were you even more curious about Jollyroom? Do not forget to follow us on LinkedIn! Below you will find a selection of our latest news:
We reached two billion in turnover ->
https://www.market.se/affarsnyheter/forsaljning/vd-ns-besked-efter-att-jollyroom-betat-av-ytterligare-en-miljard-vill-expandera-till-fler-lander/
We have built a new JollyCampus in Gothenburg ->https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/
We won the Swedish SEO award in the category Children & Toys for the third year in a row! -> https://svenskaseopriset.se/#winners
As part of ensuring high quality in our recruitment processes, we carry out tests, taking reference and background checks.
We are currently avoiding calls from recruitment and advertising providers.