Finnish speaking Customer Care Specialist Polestar

Finnish speaking Customer Care Specialist Polestar

Arbetsbeskrivning

Customer Care Specialist - Polestar
“If you are passionate about people and feel excited about being part of transforming a whole industry - then keep reading!”

Work tasks
As a Customer Care Specialist your job is to consistently deliver an outstanding, personal and customer experience addressing the needs of current and future customers across the shopping and ownership journey. As a Polestar brand ambassador your customer-facing role is crucial in supporting our mission to improve the society we live in and bring our brand promise to life.
Excite, engage and educate prospective buyers and current owners through inbound and outbound activities, across an array of channels.
Passionately educate customers about the Polestar brand and our products, and efficiently and reliably guide customers through a hassle-free service experience, by providing helpful and timely answers and seamlessly connecting the dots.
Always put the customer first. Figure things out. Learn and share back so that we can constantly improve the Polestar customer experience and ensure our customers feel cared for and get the help needed.
Polestar is the independent electric performance car brand founded by Volvo Cars and Geely Holding. Operating as a start-up and you will be a part of a small team but with the benefits of being a part of a big organisation.
Ability to work evening hours, weekends and holidays. We are available for our customers both evenings and weekends!
About you
At SYKES, we believe that your personality is more important than your past qualifications and therefore do not require previous professional experience. But to fit in here, we believe that you are positive and helpful, have a good communicative ability and have an interest in cars. You are also efficient, take responsibility for your work tasks and adapt easily to new situations. You also have the ability to learn, understand and clearly convey brand, business and technical concepts in a simple way.

Requirement
· Fluent in Finnish
· Fluent in English, spoken and written
· Driving license - B
· Clean criminal record
· Basic computer skills

Qualification
· Previous experience in customer service or other service profession is meriting.
· Experience in sales
· Interested in cars & technology

About us
SYKES is an internationally leading provider of customer service solutions such as technical support, customer service, marketing and sales. With 60,000 employees spread across 72 contact centers around the world, we help 2,000 companies maximize the customer experience and contribute to loyal customers. Our corporate culture is permeated by our purpose: We help people, one caring interaction at a time.

Work details

Employment: Permanent employment with initial probationary period of 6 months
Degree: Full time
Place of employment: Gothenburg, Lindholmen
Salary and benefits: Monthly salary in accordance with our collective agreement, wellness allowance and the possibility of a bonus.


---


Kundtjänstmedarbetare till Polestar sökes
“If you are passionate about people and feel excited about being part of transforming a whole industry - then keep reading!”
Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare är ditt jobb att konsekvent leverera en enastående, personlig och kundupplevelse för att tillgodose behoven hos nuvarande och framtida kunder ifrån första intresset till levererad produkt. Som en Polestar-varumärkesambassadör är din kundinriktade roll avgörande i att stödja vårt uppdrag att förbättra det samhälle vi lever i och ge liv åt vårt varumärkeslöfte.
Engagera och utbilda potentiella köpare och nuvarande ägare genom inkommande och utgående samtal, chattar, email och via våra sociala medier.
Utbilda kunderna om varumärket Polestar och våra produkter samt effektivt vägleda kunder på ett tillförlitligt sätt genom en problemfri serviceupplevelse.
Kunden kommer alltid först. Hitta bra lösningar. Lär dig och dela tillbaka så att vi hela tiden kan förbättra Polestars kundupplevelse och se till att våra kunder känner sig omhändertagna och får den hjälpen de behöver.
Polestar är det oberoende elektriska bilmärket som grundades av Volvo Cars och Geely Holding. Det kommer fungera som ett start-up prodjekt och du kommer att vara en del av ett litet team men med fördelarna att vara en del av ett stor organisation.
Kundtjänten kommer initiellt vara öppen 8-20 måndag-lördag men kommer utöknas framöver och arbetstiden blir fördelad på åtta timmars skift däremellan.
Om dig
På SYKES anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och har ett intresse för bilar. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer. Du har även en förmåga att lära dig, förstå och tydligt förmedla varumärkes-, affärs- och tekniska begrepp på ett enkelt sätt.
Krav
Flytande i finska/danska eller tyska i tal och skrift
Flytande i engelska i tal och skrift
Körkort klass B
Inget i belastningsregistret
Grundläggande datorkunskaper


Meriterande
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke
Erfarenheter inom försäljning
Ett intresse för bilar och teknik

Om oss
SYKES är en internationellt ledande leverantör av kundservicelösningar såsom teknisk support, kundservice, marknadsföring och försäljning. Med 60 000 anställda fördelade över 72 kontaktcenters runt om i världen hjälper vi 2 000 företag att maximera kundupplevelsen och att bidra till lojala kunder. Vår företagskultur genomsyras av vårt syfte: We help people, one caring interaction at a time.
Om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, friskvårdsbidrag och möjlighet till bonus.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 4 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 april 2021
  • Ansök senast: 28 maj 2021

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024