OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en finsk administratör till vår kund som befinner sig i en intressant tillväxtresa. Kunden är ett internationellt bolag inom bank och försäkring, med sitt säte i centrala Göteborg och som söker nya medarbetare som kan bygga på organisationens stödfunktion.
Dina arbetsuppgifter
Som administratör kommer du jobba med operativt stöd för verksamheten, formulera protokoll, dokumentation, samt ansvara för telefon och mötesbokning.Tillsammans med din grupp och VDn så kommer ni vara hjärtat av organisationen där du kommer ha möjligheten att utvecklas inom din roll.
För att du ska lyckas så bra som möjligt i din roll kommer du få en genomgående utbildnig och onboarding som kommer hjälpa dig nå dina förväntade och önskade resultat.
Din bakgrund
Kravet för denna roll är att du är finsktalande och känner dig bekväm över telefon. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administration eller service i dess olika former. Det viktigaste är att du har en hög social kompetens, gillar att ha många bollar i luften, samt är noggrann och strukturerad.
Låter detta som dig? Välkommen med din ansökan, vi ser fram emot att höra från dig!
Om företaget
Urval sker löpande så tveka inte att söka!
Om oss
På Jovi har vi en samlad erfarenhet om 35 år av uthyrning av personal. Vår styrka är våra medarbetare och våra härliga konsulter är en stor del av vår framgång. Vi vill vara bemanningsföretaget med mer närhet, tillgänglighet och hjärta och vi är övertygade om att det är en anledning till att vi nu har fantastiskt nöjda kunder inom diverse branscher i Göteborg och hela Västra Götaland.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ahmed Hersi
Marianne Rönnqvist