OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som brinner för kundservice och kan prata finska eller norska!
För kunds räkning söker vi nu kundtjänstmedarbetare inom E-handel.
Arbetsuppgifter
Besvara inkommande ärenden via telefon och mejl
Kommunicera med kunder på sociala medier, hantera frågor och bemöta meddelanden och omdömen
Söka information internt/externt för att kunna leverera service som överträffar förväntningarna
Fakturahantering, orderhantering och reklamationshantering
Arbeta med att vid behov översätta vissa produkttexter och informationstexter från svenska till finska eller norska
Som person är du
Driven och lösningsorienterad
Älskar att arbeta med service och att skapa bra kundrelationer
Lätt för att uttrycka dig i tal och skrift med en personlig känsla för kundupplevelsen
Positiv och med en bra balans mellan humor och professionalitet
Krav
Grundläggande datorkunskaper
Flytande finska eller norska i tal och skrift och svenska i tal.
Det är meriterande om du har kunskap om KlarnaCheckout, Dixa, Magento, Visma Business och/eller Chatbot
Tjänsterna är heltid vardagar och placering är nordväst om Stockholm