OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget Nu söker vi en administratör till ett uppdrag i Helsingborg.Tjänsten ingår i vår bemanningsverksamhet vilket innebär att du blir uthyrd av oss till kund.Vår kund är ett stort svenskt möbelföretag och placeringen är på Väla.Arbetsuppgifterna består av administration, registrering av uppgifter i ett datasystem samt i hög grad kontakt med olika leverantörer i Sverige och i Danmark.Uppdraget är på heltid och pågår i 3-6 månader, med start i mitten av januari.Arbetstiderna är måndag-fredag dagtid. Kunskaper för uppdraget Vi söker dig som har erfarenhet av administration och som är organiserad och noggrann till naturen.Det är viktigt att du har förmågan att arbeta självständigt och kan ta fullt ansvar för att arbeta mot uppsatta mål.Du är utåtriktad och trivs med att kontakta andra personer per telefon.Du har grundläggande kunskaper i Excel och utmärkta kunskaper i både svenska och engelska, i tal samt i skrift.Det är meriterande om du även har kunskaper i danska.Talar du flytande finska finns det möjlighet att självständigt ansvara för att arbeta mot Finland direkt efter det att projektet för Sverige/Danmark är avslutat.I sådana fall avslutas hela uppdraget i september 2009.Du arbetar främst från Sverige men flertalet resor till Finland förekommer. Ta chansen att arbeta hos detta spännande företag och skicka in din ansökan redan idag!Rekryteringen sker löpande. På StudentConsulting lägger vi stor vikt på personlig och professionell utveckling.Att vara konsult hos våra uppdragsgivare innebär att du får möjligheten att bidra med just din unika kompetens samtidigt som du investerar i goda referenser för framtiden.Sätt fart på din karriär och skicka din ansökan idag!StudentConsulting är ett av Nordens ledande bemanningsföretag specialiserat på studenter, akademiker och unga i karriären.Genom oss får du chansen att jobba för Sveriges och Norges största och mest spännande företag.