OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
UPS (NYSE: UPS) är världens största paketleveransföretag och en global ledare inom supply chain- och frakttjänster.Med en daglig leveransvolym på 15,8 miljoner paket erbjuder UPS branschens mest omfattande serviceportfölj för paketleveranser och ett stort antal andra distributionsrelaterade lösningar.Företaget nås på webben via www.UPS.com.För tillgång till UPS senaste nyheter, besök www.pressroom.ups.com.Tjänsten som medarbetare på den finska kundtjänsten går ut på att ta emot inkommande samtal från våra kunder som ringer in på vårt 020-nummer.Öppettiderna är 07-20 med ett rullande schema.Samtalen gäller allt från bokningar av paketupphämtning och fakturaförfrågningar till reklamationer eller paketspårning.Bokningar och spårning av paket görs i vårt egna datasystem.Du behöver inte ha några förkunskaper, utförlig träning och utbildning i våra interna system kommer att ges. Du som söker bör ha goda kunskaper i finska och[engelska , båda i tal och skrift, du får gärna ha telefon- och datavana sen tidigare.Vi ser gärna att du kan ta egna initiativ[och ge klara besked.Dessutom vill vi att du är serviceinriktad och tycker om att ha kundkontakt.