OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
UPS (NYSE: UPS) är världens största paketleveransföretag och en global ledare inom supply chain- och frakttjänster. Med mer än hundra års erfarenhet av transport och logistik är UPS en ledande aktör inom global handel med ett av marknadens bredaste utbud av logistiklösningar. Med huvudkontor i Atlanta, USA, betjänar UPS fler än 200 länder och områden över hela världen. Företaget nås på webben via www.ups.com och vår blogg kan läsas på www.blog.ups.com. För tillgång till UPS senaste nyheter, besök www.pressroom.ups.com. Vi söker personal till vår[ finska[kundtjänst. Tjänsten som medarbetare på kundtjänst går ut på att ta emot inkommande samtal från våra kunder som ringer in på vårt 020-nummer. Öppettiderna är 07-20 med ett rullande schema. Samtalen gäller allt från bokningar av paketupphämtning och fakturaförfrågningar till reklamationer eller paketspårning. Bokningar och spårning av paket görs i vårt egna datasystem. Du behöver inte ha några förkunskaper, utförlig träning och utbildning i våra interna system kommer att ges. Du som söker bör ha goda kunskaper[även i[engelska i både tal och skrift. Du får gärna ha telefon- och datavana sen tidigare. Vi ser gärna att du kan ta egna initiativ[och ge klara besked. Dessutom vill vi att du är serviceinriktad och tycker om att ha kundkontakt.[Finsktalande är mycket[meriterande, ange isåfall det i din ansökan.