Finsk- och norsktalande Kundtjänstmedarbetare, Zoo.se

Finsk- och norsktalande Kundtjänstmedarbetare, Zoo.se

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget
Zoo.se expanderar! Därför söker vi nu en till finsktalande och/eller norsktalande stjärna till vår uppdragsgivares e-handel och kundservice!

För vår kunds räkning söker vi nu en Finsk- och/eller norsktalande kundtjänstmedarbetare. Uppdraget är en hyrrekrytering, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Addilon Professionals och arbeta som konsult hos vårt kundföretag. Möjlighet till tillsvidareanställning hos kunden är mycket god under förutsättning att samarbetet fungerat väl.

Uppdragsstart: Snarast
Omfattning: Deltid med möjlighet att succesivt utöka till heltid
Placeringsort: Brunna, Kungsängen

Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att svara på kunders frågor via mejl, sociala medier och per telefon. Du kommer även att ta hand om returer och assistera med orderplock på varor som behöver skickas på nytt till kunden. På ett engagerat sätt ska du bidra till att Zoo.se’s e-handelskunder blir nöjda med hela sin köpupplevelse. Övriga arbetsuppgifter kan innebära allt från order- och fakturahantering samt till att bidra till utvecklingen av vår kundservice. Du ansvarar för att hjälpa, stötta och göra det enkelt för dina kollegor i ditt e-handelsteam. Du bryr dig om våra kunder, ska klara av att hålla ett högt tempo och vara fokuserad på dina arbetsuppgifter.

Kvalifikationer
- Talar flytande svenska.
- Talar flytande finska eller/och norska.
- Har erfarenhet av e-handel & kundservice.
- Har lätt att formulera dig på ett professionellt sätt i skrift & tal.
- Är ordningsam och stresstålig, då arbetstempot ibland är högt.

Följande är meriterande, men inget krav:
- Magento.
- KlarnaCheckout.
- Visma Business.
- Tidgare erfarenhet av zoobranschen.

Personlighet
- Är engagerad i ditt jobb och alltid strävar efter att göra ”det lilla extra”.
- Vill ta ansvar, är flexibel och brinner för service och försäljning.
- Är noggrann och självständig.

Om Zoo.se
Zoo.se är en zoobutikskedja i Sverige, med både e-handel butiker och egna veterinärkliniker. Zoo.se och har varit verksamma i branschen i över 30 år. Vi växer stadigt och är i dagsläget drygt 150 anställda som jobbar inom olika områden. Vi är en härlig blandning av olika djurfantaster och tack vare vår storlek kan vi ha personal med olika specialiseringar inom olika områden.

Nu söker vi en finsktalande/norsktalande erfaren kundtjänstmedarbetare med stor kunskap inom webbhandel och kundservice. Som medarbetare på Zoo.se’s e-handel får du varje dag hjälpa mängder av härliga kunder och deras husdjur genom deras köpupplevelse.

Vår butik är fylld till bredden med produkter för alla sorters husdjur. Som en av våra e-handelssäljare är det därför viktigt att du hela tiden lär dig mer om våra produkter för att du ska kunna ge kunden den bästa servicen.

Ansökan
Vi samarbetar med Addilon Professionals i detta uppdrag. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 9.00-10.00, 010-207 01 50, menyval 3.

Om Addilon
Rekrytering av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Mälardalen, Stockholm, Göteborg, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.

Följ oss på:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Sökord: Kundtjänst, e-handel, Zoo.se, Finska, Norska, Magento, KlarnaCheckout, Visma Business

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Addilon Professionals AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juni 2021
  • Ansök senast: 21 juni 2021

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024