OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundtjänst, ekonomi, kvalitet, utveckling, teknik och glädje - detta är några av ingredienserna i en ny spännande roll! Sprio söker omgående en driven och ambitiös Customer Success Specialist på heltid till vår kund Eric Rahmqvist i östra Stockholm.
Eric Rahmqvist AB är en internationell företagsgrupp bestående av nio varumärkesdivisioner och har drygt 400 anställda. De finns representerade i 16 länder och har egna försäljningsbolag i 10 länder. Eric Rahmqvist är specialister på allt som har med arbetsplatser, kontorsmaterial och dess användning att göra. De utvecklar smarta produkter som hjälper kunder att arbeta effektivare och hälsosammare för att göra människors jobb lite enklare, tryggare och roligare.
Dina arbetsuppgifter:
• Ansvar för kundtjänst via telefon, mail och chatt
• Hantering av enklare ekonomiska uppgifter
• Nära samarbete med lager och inköp
• Besvara enklare tekniska frågor
• Hantera inkommande order och andra administrativa uppgifter
Vi söker dig som är positiv och drivande som vill agera spindeln i nätet och hjälpa deras specialister i sin vardag. Är du ett administrativt geni som vill jobba på ett innovativt och inspirerande bolag med oändliga möjligheter. Du bör ha några års erfarenhet från liknande tjänst som kundtjänstmedarbetare, koordinator eller annan roll där du agerat spindeln i nätet, samt goda kunskaper inom ekonomi och IT. Du ska vara flytande i både svenska och finska i tal och skrift.
Du erbjuds:
• Goda utvecklingsmöjligheter
• Tillhöra ett mindre familjärt team där alla peppar och stöttar varandra
• Trevliga lokaler med bland annat inomhuspool och tennisbana
• Generösa villkor och förmåner
• Stor möjlighet att vara med och påverka
Tjänsten avser en tillsvidareanställning med start omgående. Dina arbetstider kommer huvudsakligen att vara vardagar mellan 08.00-17.00.