Finsk- och svensktalande kollega till vår kundservice

Arbetsbeskrivning

Benify expanderar i snabb takt och vi söker nu en finsk- och svensktalande stjärna till vår kundservice. Är du noggrann, effektiv och älskar att arbeta i ett högt tempo? Trivs du dessutom med att växla mellan att arbeta i grupp och självständigt? Då kan du vara vår nästa Kundservicemedarbetare!

OM TJÄNSTEN
I rollen som kundservicemedarbetare besvarar du inkommande telefonsamtal, chattmeddelanden och mail från medarbetare hos våra företagskunder i Sverige och Finland. Frågorna kan röra sig om allt från friskvårdsbidrag och försäkringar till hur vi räknar ut skatteeffekten för förmånsbilar.

Dina arbetsuppgifter:

• Besvara inkommande mail, chattmeddelanden samt telefonsamtal från våra företagskunder och deras medarbetare.
• Vara medarbetarna behjälplig genom Benifys förmånsportal,
• Ge fantastisk service och vara ambassadör för Benifys varumärke.

Som medarbetare på kundservice får du ett gediget utbildningspaket som sträcker sig över 1,5 år, där det första steget är en introduktionsutbildning på 2 veckor.

VEM ÄR DU?
Vi söker dig som är ansvarsfull, brinner för god service och som drivs av att lära dig nya saker och utvecklas. Benify sätter stort värde på teamkänsla, samarbete, framåtanda och flexibilitet. Vårt mål som företag är ”World Domination” – ett mål vi hoppas att du vill dela med oss.

Vidare ser vi att du har:

• Erfarenhet av en serviceinriktad roll med kundkontakt.
• Mycket goda språkkunskaper i svenska, finska och engelska, både muntligt och skriftligt.
• God datorvana.
• Avslutad gymnasieutbildning.

Start: Så snart som möjligt.
Arbetstider: Vardagar 08–17 och 10–19 i ett rullande schema.
Omfattning: Heltid, tillsvidare med provanställning.
Ersättning: Fast månadslön, generöst friskvårdsbidrag samt tillgång till vår egna portal med förmåner samt mycket mer.
Plats: Östermalm, Stockholm
Kontaktperson: Suzanne Broeders, Team Leader

ANSÖKAN
Är service något du inte får nog av och vill följa med på vår resa mot att erövra världen? Välkommen med din ansökan senast 16 januari genom att klicka på ”Ansök” nedan. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.

OM BENIFY
Benify är ett snabbväxande HR-tech bolag som hjälper företag runt om i världen att hantera de förmåner som de erbjuder sina anställda så väl som att stärka deras arbetsgivarvarumärke. Med över 2500 kunder och omkring 3 miljoner användare globalt, så har Benifys prisbelönade kommunikations- och förmånsportal utmanat sättet som moderna arbetsgivare kommunicerar med sina anställda.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Benify
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 februari 2020
  • Ansök senast: 5 mars 2020

Besöksadress

Banérgatan 16
None

Postadress

Banérgatan 16
Stockholm, 11523

Liknande jobb


Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

23 december 2024

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

23 december 2024

23 december 2024