OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
- Svara på kundfrågor per telefon och e-post
- Retur och reklamationshantering
- Demonstrera produkter och svara på kundfrågor i vår avhämtningsbutik
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom kundservice och utveckla avdelningen
- Översättningsarbete
Flytande på finska och svenska? Söker du ett heltidsjobb på vardagar 8-17 och vill jobba med service? Vår kundserviceavdelning finns till för våra kunder och tar endast inkommande samtal och mail. Gillar du att jobba i en härlig arbetsmiljö med fina kollegor? Här är din drömtjänst!
- Flytande kunskaper i både skrift och tal i finska
- Flytande kunskaper i svenska
- Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundservice
- Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem
Jollyroom etablerades år 2010 och är en nordisk barn- och babybutik på nätet. Med 20 års erfarenhet av näthandel har grundarna tagit nya marknadsandelar i babybranschen. Vi servar idag fler än 600 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 21 000 kvm stora lager med över 45 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik och kunnig kundservice är några grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. Snabbare. Smartare. Enklare.
Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Vår framgångsrika tillväxt innebär möjligheter för våra medarbetare att utvecklas i sina tjänster och ta kliv på karriärstegen. Tillsammans skall vi nå vårt mål: Ledande aktör i Norden.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalchef Terese Fernbring
Personalansvarig Terese Fernbring
Terese Fernbring
HR assistent Nicole Berger
Nicole Berger
HR Generalist Louise Bichler
HR Nicole Berger
Personalchef Terese Fernbring
HR Chef Terese Fernbring
Personalchef Terese Fernbring
0739808240