OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jollyroom etablerades år 2010 och är en nordisk barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av Nordens snabbaste växande e-handelsföretag. Vi servar idag fler än 800 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 30 000 kvm stora lager, med över 45 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag.
På Hisingen har vi kontor och lager, vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget cirka 180 medarbetare. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Vi skall ge nordiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna. Tillsammans skall vi nå vårt mål: Ledande aktör i Norden.
Flytande på finska och svenska? Söker du ett heltidsjobb på vardagar 8-17 och vill jobba med service? Vår kundserviceavdelning finns till för våra kunder och tar endast inkommande samtal och mail. Gillar du att jobba i en härlig arbetsmiljö med fina kollegor? Här är din drömtjänst!
Ansvar:
Vi söker en finsk- och svensktalande kundservicemedarbetare som tycker det viktigaste är att ge fantastisk service. Vår finska hemsida, www.jollyroom.fi, lanserades våren 2014 och det finska kundserviceteamet är idag tre personer. Syftet med tjänsten är att ge utomordentlig service till våra finsk- och svensktalande kunder.
Arbetsuppgifter:
- Svara på kundfrågor per telefon och e-post
- Retur och reklamationshantering
- Demonstrera produkter och svara på kundfrågor i vår avhämtningsbutik
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom kundservice och utveckla avdelningen
- Översättningsarbete
Kvalifikationer:
- Flytande kunskaper i både skrift och tal i finska
- Flytande kunskaper i svenska
- Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundservice
- Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem
Personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Pedagogisk
- Lösningsorienterad
- Strukturerad
- Självgående
Vi erbjuder:
- Entreprenörsdriven verksamhet
- Hög utvecklingstakt
- Spännande bransch
- Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
- Ungdomlig och pulserande miljö
- Friskvårdsbidrag
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
Upplägg och ansökan:
- Start: Snarast möjligt
- Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
- Placering: Hisings Kärra, Göteborg, Sverige
- Arbetstider: Vardagar kl. 08-17
- Kontakt: Nicole Berger via nicole.berger@jollyroom.se
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsterna innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalchef Terese Fernbring
Personalansvarig Terese Fernbring
Terese Fernbring
HR assistent Nicole Berger
Nicole Berger
HR Generalist Louise Bichler
HR Nicole Berger
Personalchef Terese Fernbring
HR Chef Terese Fernbring
Personalchef Terese Fernbring
0739808240