OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet inom service och ett intresse för bilar? Brinner du även för att skapa goda kundrelationer, ge professionell service och samtidigt arbeta med mycket eget ansvar? Då kan du vara vår nya kollega!
Hos oss levererar vi kundservice i världsklass på 4 olika språk - danska, finska, norska och svenska. Du kommer att vara en del av vårt finska och svenska team. Hos oss finner du en inkluderande arbetsplats med trevliga kollegor och möjligheter för dig att växa både professionellt och personligt.
Vad vi erbjuder vi dig
Hos oss får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom produktkunskap och ledarskap. Din anställning startar med ett introduktionsprogram där du får lära dig verktygen du behöver i rollen. Vi har 4 år i rad blivit utsedda till ett av Sveriges Karriärföretag, 90% av våra ledare har börjat sin resa på förstalinje och varje år utbildar vi i snitt 30 nya ledare.
Vi sitter i en fin och härlig lokal i Kista med tillgång till både gym en trevlig takterass. Utöver detta erbjuder vi även:
Kollektivavtal
Tjänstepension
Friskvårdsbidrag
Rikskortet
Utvecklingsmöjligheter
Betald introduktionsutbildning
Språktilläg
Din roll inom kundsupport
I din roll kommer du att hantera inkommande samtal, e-postmeddelanden och chatt-förfrågningar från kunder med fokus på det ekonomiska. Det kan handla om allt från räkningar & kontrakt, till finansiering av en produkt under längre tid. Utöver detta ger du professionell service på en hög nivå för ett välkänt varumärke och hanterar kunders olika ärenden för att tillgodose deras behov. Du strävar efter att ge våra kunder en förstklassig kundupplevelse. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner, en stark teamkänsla och ett högt engagemang bland både kollegor och ledare – på Transcom jobbar vi tillsammans!
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Öppettider: Måndag-fredag kl. 08:00-18:00. Lördag och söndag: Stängt.
Anställningsgrad: 100%
Fast månadslön.
Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: Efter överenskommelse
Om dig
Är du den som älskar att sätta sig in i nya saker, ser dig omkring och direkt vill ta reda på allt inom ett ämne? Vi ser gärna att du besitter den nyfikenheten, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör. Vidare tror vi att du är en person som har ett gott tålamod och även besitter det där lilla extra när det kommer till service.
Framför allt vill du arbeta inom ett företag som erbjuder personlig utveckling, vidareutbildning och möjligheten att växa för den som visar framfötterna. Allt detta i ett företag som har väldigt kul på jobbet!
Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser:
Engelska flytande i tal och skrift.
Svenska flytande i tal och skrift.
Finska flytande i tal och skrift
Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen är ett krav.
Hos oss behöver du inte ha någon tidigare erfarenhet - vi lägger större vikt vid dig som person.
Rekryteringsprocessen
Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med ett språktest. Vid godkänt test är nästa steg en eventuell telefonintervju.
Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
För mer information om tjänsten, maila oss på jobb.sverige@transcom.com
Om Transcom
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 80 kontaktcenter i 27 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Manager Stockholm Jennifer Kendrick
08-12080066
Business Manager Inger Sandin
HR Manager Louise Anderberg
Rekryterare Eva Hägglund
Rekryterare Marie Johansson
HR Assistent Marie Fjällrot
070-7768037
Office administrator Julia Holmberg
Rekryteringsspecialist Elin Melkersson
Rekryteringsspecialist Elin Melkersson
0707768014
Rekryterare Olivia Pettersson
0707768053