Finsk- och svensktalande ordermottagare/ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

Är du en ansvartagande och driftig finsk- och svensktalande person som gillar varierande uppgifter och ekonomi, då är det här uppdraget för di g. Du tjänstgör på kundens nordiska huvudkontor i Stockholm, norrort.

För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter.

Konsultuppdrag på 6 månader med möjligheter till överrekrytering
Tjänstgöringsgrad: 75% fram till årsskiftet 2016/2017, 100% från 1a Januari 2017.



Om företaget

Företaget är internationellt och verksamma inom optikbranschen.



Om rollen

I dina arbetsuppgifter som ordermottagare/ekonomiassistent ingår:

Hantering av kundreskontra Månadsrapportering till kunder Ordermottagning, orderplock och packning Transportbokning samt administration kring leveranser Följa upp och inventera lagerstatus Hantera returer och utföra kvalitetskontroll Enklare reparationer (ex byte av lins, båge, skruv) Vid behov kundservice mot den finska och svenska marknaden


Vi söker dig som är

Erfaren av arbete med kundreskontra. Serviceorienterad, strukturerad och noggrann. Då arbetsuppgifterna är mycket varierande bör du även vara prestigelös, lagspelare och ansvarstagande för att lyckas i rollen. Du har tidigare erfarenhet av serviceyrken, gärna i en koordinerande och administrativ roll. Då företaget är verksamt inom glas- och glasögonbranschen är det meriterande om du tidigare arbetat i en glasögonbutik eller har en bakgrund som optiker. Vi lägger stor vikt till din personlighet.


Som anställd hos MultiMind får du:

Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg.
En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning.
Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett internationellt bolag.
Delta på roliga fester och events.


Låter rollen intressant?

Registrera din ansökan snarast möjligt då urvalet sker löpande. Observera att tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse
  • 75-100% -
  • Publicerat: 18 oktober 2016

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


Ekonomiassistent för vikariat

Ekonomiassistent för vikariat

27 december 2024