OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Din vardag:
Som supporttekniker kommer du supportera både finska och svenska användare med olika IT-problem. Du kommer få möjligheten att ge teknisk support både över telefon och fysiskt på plats. Rollen är dynamisk och bjuder på variationsrika arbetsdagar med stora möjligheter att utveckla dina yrkeskunskaper.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Arbeta med supportfrågor
- Rådgivande och hjälp vid tekniska problem
- Supportera datorer och telefoner
- Supportera Microsoft 365
- Hjälpa till vid installationer.
Vem är du?
Ett krav är att behärska finska och svenska obehindrat i både tal och skrift. Vi ser gärna att du besitter på en teknisk erfarenhet. I rollen som supporttekniker söker vi dig som är en kommunikativ, serviceminded och tålmodig person som motiveras av att ge kunder riktigt bra service samt att ständigt ställas inför nya och spännande utmaningar.
Passar vi för dig?
Wise IT arbetar med kompetensförsörjning inom IT. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. Vi är ett härligt gäng som tillsammans hjälper människor och företag att nå sina drömmar. På Wise IT tror vi på människans framtida teknikutveckling och en passion för att bygga relationer. Ett mål är att bli fler i IT-branschen och naturligtvis matcha rätt kompetens till rätt uppdrag. Vill du vara med på vår resa?
Läs mer om oss, vår kultur och våra värderingar på vår karriärsida (https://www.wiseit.se/karriar/).
Vill du veta mer om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jennifer Hult på telefonnummer 0760685530.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mathias Linarfve
Malin Reisner
Malin Reisner
johanna nybom
Rebecca Levy
Jon Persson
Linda Mukka
Olivia Rehn
Catarina Andersson
Mathias G