OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett stabilt växande företag hemmahörande i Skellefteå, Gävle och Stockholm, där vi hanterar kundservice- och växeltjänster samt support för företag inom flertalet branscher, bla IT, Media, Turistnäring, Telecom, Finans, Försäkring, Advokatfirmor m fl.Vi söker dig som Vill arbeta i team och utvecklas som person.Du har vana att sätta kunden i centrum och tycker om att arbeta med telefonen som arbetsredskap med kunder.Grundkrav Du har goda datakunskaper samt talar och skriver svenska och engelska obehindrat.Du är intresserad av försäljning, brinner för att ge service och har en hög känsla för kundbemötande.Som person är du noggrann, strukturerad och bra på att ta egna initiativ.Erfarenheter Du ska ha goda kunskaper i svenska, engelska och finska eller norska i såväl tal som skrift efter kundens förutsättningar. Viktiga personliga egenskaper - Glad och positiv samt förmåga att kunna bidra till ett bra arbetsklimat - Självgående och självständig - Ansvarstagande Din personlighet kommer vara avgörande för tjänsten, så känner du igen dig så sök snarast.Tillsvidare.Dagtid, kvällstid och helger.Lön Månadslön enligt kollektivavtal.
Kontaktpersoner på detta företaget
Madeleine Scherling
0910-716000
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Karin Rosenthal
0910-716000
Marcus Rönnlund
0910-716000
Kvalitetsansvarig Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Emelie Book
0910-716000
Madeleine Scherling
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 10