Finskspråkig Customer Support Agent till spännande tjänst på ett framgån...

Finskspråkig Customer Support Agent till spännande tjänst på ett framgån...

Arbetsbeskrivning

Nu finns möjlighet att arbeta med drivna och kompetenta kollegor i en inkluderande miljö när vi utökar vårt nordiska Customer Support Team i Stockholm med en finsktalande medarbetare. Vi söker en serviceinriktad och ansvarsfull kollega som vill leverera service i världsklass till våra spännande kunder! Det är en utmanande roll där du är en central del av verksamheten och arbetar med några av de största företagen i Sverige - våra kunder är börsnoterade bolag, myndigheter och organisationer.

Cision är en global ledande aktör inom affärsdriven informationshantering (media intelligence) och levererar ett komplett arbetsflöde för professionella IR och PR-kommunikatörer. Genom att erbjuda branschens mest omfattande PR- och sociala medieplattform tillsammans med kraftfulla analysmöjligheter ger Cision kommunikatörer och PR-experter möjligheten att förbättra sin synlighet och marknadsföring online samt skapa datadrivna beslutsprocesser.

Vi är cirka 75 medarbetare på Cision i Sverige och i maj 2020 flyttar vi in i våra nya fantastiska lokaler på Odenplan. Idag sitter vi på Östermalm vid Karlaplan. Läs mer om oss på (http://www.cision.se/).

I rollen som Customer Support Agent arbetar du med följande:



- Hantering av inkommande ärenden från kunder via telefon och mejl men även från kollegor internt
- Utskick av pressreleaser
- Utbilda kunderna i våra system, både genom personliga möten och över webben, samt kontinuerligt arbete med guidning och konsultation
- Teknisk support och felsökning i systemet
- Support av vårt bevakningsverktyg och arbeta med uppsättningar med syfte att optimera kunders söksträngar och generera relevanta träffar för kundens verksamhet
- Övriga administrativa arbetsuppgifter


Introduktionen till tjänsten är omfattande och du ges alla verktyg som krävs för att lyckas i rollen. Det viktigaste är att du har en vilja och inställning att lära dig och utveckla din kompetens. För att vara aktuell i rekryteringsprocessen bör du se långsiktigt på den här tjänsten då vi lägger mycket tid och energi på inskolning och utbildning.

Passande profil:

- Tidigare erfarenhet av arbete i en servicefokuserad roll och du uppskattar kundkontakten
- Har ett intresse för att arbeta i olika tekniska plattformar och lätt för att lära
- Sinne för problemlösning och en lösningsorienterad syn på service
- Förmåga att arbeta under press mot väldigt korta deadlines
- Är ordningsam, noggrann, ansvarstagande och engagerad i ditt jobb
- Finska är ditt modersmål och din engelska är flytande samt du gör dig förstådd på svenska


I den här rekryteringsprocessen sätter vi ett stort värde på dina personliga egenskaper. För att trivas hos Cision tror vi att du är social som person och värdesätter en trivsam arbetsmiljö och goda relationer till dina kollegor. Vidare ser vi att du är duktig på att hantera människor och har en förmåga att bibehålla lugnet och leverera ett professionellt bemötande i pressade situationer. Du andas, lever och brinner för att ge service i toppklass och vill bli en del av en välkomnande och händelserik arbetsplats med härlig gemenskap.

Placering: Initialt vid Karlaplan från maj 2020 flyttar hela vårt kontor till Odenplan i Vasastan Start: Omgående eller efter överenskommelse
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med sex månader prövotid
Arbetstider: Schemalagd med en månads framförhållning på tidigare passet som är 7.30 till 15.45 eller senare som är 9.45 till 18.00.
Ersättning: Fast månadslön, intern löneutveckling, tjänstepension & mycket goda förmåner

Låter det här som ett lärorikt, spännande och roligt jobb som passar dig? Tveka då inte att visa ditt intresse för tjänsten redan idag då selektering och intervjuer kommer ske löpande. I den här rekryteringsprocessen samarbetar Cision med The Wofi (http://www.thewofi.se/). Frågor välkomnas till ansvarig rekryterare Julia på 070 759 76 66 eller julia@thewofi.se . Vi ser fram emot att lära känna just dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 januari 2020
  • Ansök senast: 11 juli 2020

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


23 december 2024