OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Unilevers uppgift är att berika tillvaron med vitalitet.Unilever tillgodoser människors vardagliga behov av näringsriktigt mat, hygien och personlig omsorg med varumärken som hjälper dem att må bra, se bra ut och få mer ut av livet.Varje dag säljer Unilever dagligvaror till 150 miljoner konsumenter i över 100 länder vilket gör dem till en utav de största aktörerna inom dagligvaruhandeln!I Sverige består Unilever av tre affärsområden; Foods, Ice-cream samt Home & Personal Care.Läs gärna mer på www.unilever.se Nu söker vi en finskspråkig medarbetare till konsumentkontakten i Solna. I rollen som medarbetare i vår konsumentkontakt kommer du att vara ansiktet ut främst mot våra finska konsumenter.Arbetet består huvudsakligen av traditionell rådgivning och reklamationshantering, dvs.svara på samtal och mejl om våra produkter.Du kommer främst att arbeta med vårt kemtekniska sortiment, med varumärken som Dove, Via/Omo och Sunsilk.Du ingår i ett nordiskt team, med placering i Solna. Vem är du?Du har erfarenhet från servicesektorn, har en öppen och positiv attityd.Relevant eftergymnasial bakgrund är meriterande.Du talar och skriver finska obehindrat samt talar svenska och engelska flytande.Du är en van användare av MSOffice. Då denna tjänst har många olika kontaktytor är det viktigt att du är social samt en god kommunikatör, såväl i tal som i skrift.Hur du uppfattas (röstläge, tonfall osv. ) är av största vikt.Du är noggrann, tålmodig och gillar att ge den bästa tänkbara service.Då Unilever är ett snabbrörligt företag är det viktigt att du är flexibel och trivs med är högt tempo. Ansökan Du söker tjänsten online på vår hemsida www.unilever.se karriär - ansökan senast den 8 februari.Skriv gärna på svenska.Observera att urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.Vänta därför inte med att ansöka!