Finskspråkig kundservicemedarbetare

Finskspråkig kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Till vår kund söker vi en kundtjänstmedarbetare.

Om rollen:

Du kommer att ingå i ett team bestående av kollegor i Norden för Professionell Hygien i Göteborg, Vilnius, Alleröd, Oslo eller Esbo. De är inne på en spännande transformationsresa, från att vara lokala generalister till regionala specialister. Detta skapar stora möjligheter att lära och arbeta tillsammans med kollegor i en internationell miljö. Den tillhör Region Nord som omfattar Sverige, Norge, Danmark, Finland, Estland, Lettland och Litauen. I denna roll är det viktigt att förstå kundens behov, bygga förtroendefulla relationer och ge högkvalitativ service till både interna och externa kunder.

Dagliga uppgifter utförda av kundtjänst:

Hantera, registrera och följa upp biljetter
Hantera, registrera och följa upp orderflöden och reklamationer
Uppdatering och underhåll av kund- och materialstamdata
Hantera förfrågningar från kunder och interna kollegor gällande orderstatus, produkttillgänglighet, priser, leveranstider, produktspecifikationer mm.
Kontakt med lager och speditörer gällande frågor om transporter, distribution, lageradministration och uppföljning


Vem är du:

För att bli framgångsrik i rollen är du en självgående person som har en positiv inställning. Du gillar att arbeta i team såväl som självständigt med eget ansvar. Du planerar ditt arbete på ett strukturerat och metodiskt sätt för att kunna multitaska och vara flexibel i din roll. Slutligen tycker du om att arbeta i en miljö med högt tempo där du proaktivt identifierar lösningar för att säkerställa hög effektivitet samt kvalitet i ditt arbete.

Högskoleexamen i logistik, ekonomi eller motsvarande erfarenhet
Goda kunskaper i Microsoft Office-verktyg, särskilt i Excel
Utmärkt flytande i engelska, svenska och finska, både i tal och skrift.
Övriga nordiska/baltiska språk är önskvärt/fördel
Kunskaper i SAP C/4 och S/4 HANA och CRM är önskvärt


Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.



Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 oktober 2023
  • Ansök senast: 3 november 2023

Liknande jobb


23 december 2024