OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.
Nordbutiker är ett e-handelsföretag med huvudfokus inom området lätta eldrivna fordon, såsom elcyklar, elsparkcyklar, elmopeder och eldrivna seniorscooters. Bolaget driver ett tiotal egenutvecklade webbutiker i Norden och säljer under egna varumärken. Nordbutiker är i en stark tillväxtfas och har tre år i rad utsetts till Gasellföretag. Senaste verksamhetsåret var omsättningen ca 100 Mkr.
Kontoret finns i Norrtälje i Görla Industriområde, där man i dagsläget är ca 25 anställda.
Läs mer om Nordbutiker på https://www.nordbutiker.se/Startsidan
I denna rekrytering samarbetar bolaget med Personal Roslagen
Dina arbetsuppgifter
Du kommer inledningsvis att vara en del av Nordbutikers expanderande team på 10-12 personer som arbetar på kontoret i Norrtälje. Som finskspråkig heltidsanställd kommer du att vara den främsta kontakten för bolagets finska kunder. Dina huvudsakliga uppgifter är att svara på inkommande telefonsamtal och mejl avseende försäljning, support och reklamationer. För kandidater med erfarenhet av att arbeta med sociala medier, grafisk design och/eller Google-annonser finns även möjlighet att jobba med den typen av uppgifter.
I arbetet ingår:
- Ansvar för att hantera alla aspekter av kundens upplevelse av beställningen, ta hand om förfrågningar både muntligen och via mejl.
- Arbeta med olika beställnings- och kommunikationskanaler, besvara samtal från kunder och hantera beställningar.
- Jobba med after sales service för kunderna.
- Arbeta med olika uppgifter inom teamets dagliga arbetsflöde.
- Hjälpa till att vidareutveckla bolagets marknadsförings- och försäljningskanaler på den finska marknaden, t.ex. översätta till finska.
För rätt person finns möjlighet att avancera på Nordbutiker. Om du är intresserad och visar ambition kan du ha möjlighet att utvecklas till landschef, med ett större ansvar för bolagets närvaro på den finska marknaden.
Din profil
Vi söker dig som talar och skriver flytande finska. Kunskaper i svenska och engelska är en fördel, men inget krav. Du är van att använda datorer.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av försäljning eller kundtjänst. Dina personliga kvaliteter är dock viktigare än lång erfarenhet.
Som person är du positiv och trivs med ett högt tempo och många bollar i luften. Du har mycket god kommunikationsförmåga, både muntligen och skriftligen, och trivs med att ge utmärkt service till både kunder och kolleger. Du är ambitiös, strävar ständigt efter att utveckla dig själv och andra.
Du trivs med att ha mycket att göra, är noggrann och strukturerad och mycket sälj- och serviceinriktad. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet av denna typ av produkter, du får lära dig vid inskolningen.
Eftersom vår kund finns i Norrtälje i Roslagen är det en fördel om du är bosatt i Roslagen, eller lätt kan pendla hit. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör ansöka så snart som möjligt.
Om Personal Roslagen
Personal Roslagen Terraferma AB arbetar sedan år 2000 med olika typer av bemanning och rekrytering. Vi har kontor i Norrtälje och Åkersberga och arbetar främst i Roslagen och i Stockholmsområdet.
Vi hyr ut och rekryterar alla typer av personal, från okvalificerade arbeten till specialister och olika chefspositioner, inom alla områden.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karoline
Karoline Andersson
Mikaela
Hannele
Jennica
Stefan
Angelica
Stefan Palm
Angelica Hörnquist