OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som tillsammans med oss på Webhelp vill vara ansiktet utåt för Unilevers kundtjänst!
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att hjälpa kunder över telefon, email och chatt och leverera den bästa möjliga servicen. Du besvarar frågor angående produkternas innehåll, inköpsställe och hanterar reklamationer.
Unilever är ett av världens ledande företag inom försäljning och tillverkning av konsumentvaror. De levererar av en rad olika produkter inom bland annat livsmedel, hygien och skönhet från mer än 400 olika varumärken varav Lipton, Knorr och Dove är några. Varje dag använder 2,5 miljarder människor Unilevers produkter för att se bra ut, må bra och få ut mer av livet.
Gillar du att jobba självständigt, är proaktiv och lyhörd?
Perfekt! Om du dessutom tycker om att hjälpa kunder, är van att ta egna initiativ, har en mycket god social och verbal förmåga samt uttrycker dig väl i tal och skrift. Då är det här ett jobb för dig.
- Flytande kunskaper i finska och svenska
- God datorvana
- Erfarenhet av kundtjänstarbete är meriterande
- Fyllt 18 år
- Finns ej med i belastningsregistret
Vi erbjuder dig inte bara karriärmöjligheter utan naturligtvis också...
- 💸 Månadslön + språktillägg
- 🧘♀️ Friskvårdsbidrag
- 🏡 Möjlighet till delvis distansarbete
- 🚀 Utvecklingsmöjligheter hos Webhelp Nordic
START: Snarast möjligt
PLACERINGSORT: Solna, med möjlighet till delvis distansarbete.
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare
ARBETSTIDER: Måndag-Fredag 08:00-16:30
LÖN: Enligt kollektivavtal med Unionen
Intervjuer sker löpande vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor angående ansökan kan du kontakta rekryterare Maria Blom, maria.blom@webhelp.com.
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780