Finskspråkig orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Finskspråkig orderadministratör med SAP Kunskaper

Vi söker åt vår kund en order och försäljningsadministratör till den nordiska marknaden- finsk och svensktalande. Konsultuppdrag med start omgående och ca 6 månader framåt.
Arbetsuppgifter
Som deras orderadministratör kommer du att spela en viktig roll i deras dynamiska teams framgång för att hantera alla administrativa uppgifter för reservdelsbeställningarna, från första kontakt med kunden, till samordning och uppföljning av transport till kundens destination .
Du kommer att fokusera på:

- Fungera som deras huvudkontakt för kunder och marknadsförare för reservdelar och förfrågningar.
- Svara på inkommande beställningar och hjälpfrågor per telefon och e-post.
- Utföra orderadministrationsuppgifter i SAP och andra interna verktyg och system.
- Uppföljning av order, servicenivåavtal och andra nyckelmått.
- Se till att transport till varje kund sker i rätt tid och till lägsta kostnad.
- Arbeta i nära samarbete med de europeiska marknadsföretagen och andra interna avdelningar.
- Du kommer att jobba i Lund, men du kommer att arbeta på en global arena.

Din bakgrund

- Vi tror att du är serviceinriktad, kundfokuserad och resultatorienterad i ditt arbete.
- Du kan enkelt förstå arbetsinstruktioner, arbetsprocesser och administrativa verktyg på en mycket detaljerad nivå.
- Du gillar att arbeta självständigt och samarbeta med andra mot uppsatta mål.
- Vi söker en lagspelare som hjälper till att lösa arbetsuppgifter på det mest effektiva sättet och som tar egna initiativ.
- Du har utmärkt kommunikationsförmåga, kundtjänst är din ledande stjärna.
- Du har en relevant eftergymnasial utbildning och skicklig erfarenhet av att arbeta med administrativa uppgifter och kundservice.
- Denna position kräver god kommunikation. Du måste vara flytande på finska, engelska och svenska skrivna och muntligt.
- Det är viktigt att du kan prata och skriva på finska, engelska och svenska på professionell nivå. Vi använder språktest.


Övrig information


Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Talent ME och arbeta som konsult uthyrd till vår kund.

Uppdraget är med omgående start fram till 31/8- ev längre

Kontakta Mari Möllerberg, mari@talentme.se om du har några frågor.


Välkommen med din ansökan!

Om arbetsgivaren

TALENT ME är en smart, kostnadseffektiv och komplett partner vid rekrytering och bemanning. TALENT ME info@talentme.se www.talentme.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Talent ME bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 februari 2021
  • Ansök senast: 8 mars 2021

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024

25 november 2024

Orderhandläggare

22 november 2024