OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi letar nu efter två personer med erfarenhet av arbete i kundtjänst. Som kundtjänstmedarbetare på Hemtex är du en mycket viktig kontakt ut mot våra kunder och du kommer att hjälpa alltifrån medlemmar i vår kundklubb till kunder i vår e-handel.
Ett krav är att du har arbetat med telefonen som redskap, har du även administrativ erfarenhet är det ett stort plus. Du har mycket god datorvana och kan uttrycka
dig väl i tal och skrift både på svenska, finska och engelska. Du har en utpräglad servicekänsla och är van att överträffa kundförväntningar.
Du som söker är noggrann och strukturerad och har en vilja att lära dig nya saker. Som person är du självgående, ödmjuk, driven, har en god kommunikationsförmåga
samt ett ansvarstagande och proaktivt arbetssätt. Du behöver vara kommunikativ och tycka om att interagera med andra, såväl internt som externt.
Den ena tjänsten omfattar 50% av heltid och den andra tjänsten är ett semestervikariat på heltid under ca 7 veckor i sommar. Har du möjlighet att
arbeta under sommaren så kan de båda tjänsterna kombineras.
Har du frågor om tjänsterna är du välkommen att kontakta HR-chef Lena Nyberg Collin, 0703-20 69 69. Din ansökan vill vi ha via länken nedan senast den 30 mars.
Hemtex är Nordens ledande hemtextilkedja med över 150 butiker i Sverige, Finland och Estland.
Huvuddelen av butikerna drivs inom koncernen men kedjan inkluderar även franchisebutiker. Butikerna säljer, under gemensamt varumärke, heminredning med tonvikt på hemtextil.
Vår affärsidé är att sälja prisvärda heminredningsprodukter som ligger i tiden och tilltalar många människor.
Vår ambition är att erbjuda bästa möjliga service och vägledning till kunderna och att skapa inspiration och idéer för dem.
Exempel på produkter är: gardiner, dukar, påslakanset, täcken, prydnadskuddar, plädar och handdukar.