Finsktalande administratör

Arbetsbeskrivning

För uppdrag hos kund söker vi en finsktalande administratör. Arbetsuppgifter[ Du kommer[arbeta på en kundtjänst med ordermottagning, samt[administrera allt kring order såsom kreditering, kunduppföljning, spåra leveranser mm. Korrespondensen med kunderna sker via telefon, mail och fax. I första hand gäller arbetet de finska kunderna,[men då du jobbar i ett team kommer du även hjälpa kollegorna på[den svenska[sidan.[ Utbildning/Erfarenhet Finska i tal och skrift krävs men du skall även tala svenska flytande. Vi ser att du har erfarenhet från administrativa uppgifter med inriktning mot service. Vidare är god datavana ett krav. Personliga egenskaper Du bör gilla att ge god service, samt att ha många kontaktytor. Då arbetet stundtals är stressigt, bör du kunna hantera detta. Känner du att dessa egenskaper passar in på dig, kan du få möjligheten att jobba ihop med ett trevligt gäng! Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Peter Conradi
+46 0729-889421
Mikael Svensson
+46 729 88 94 25
Emilie Hedman
+46 (0)72-988 98 27
Philip Sjögren
+46 729889828
Tarek Mourad
+46 122-26 90 00
Ahmed Hersi
+46 (0)72-988 94 03
Anne Hansson
031-333 52 92
Anne Hansson
+46 (0)72-988 94 05
Margareta Wickzell

Cecilia Mannheimer
+46 (0)31-3335294

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Göteborg
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 3 mars 2009
  • Ansök senast: 11 mars 2009

Besöksadress

Nils Ericsonplatsen 3
None

Postadress

Nils Ericsonplatsen 3
Göteborg, 41103

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023