OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken Du kommer att ansvara för att avlasta befintlig personal med kundkontakter, adm. av säljlogg, underhålla webbsidan m.m. Du kommer även bistå med allmänna administrativa sysslor. Krav: Tala och skriva finska flytande, tidigare erfarenhet från innesälj/kundkontakter, van administratör samt tidigare erfarenhet från att hantera information och uppdatering av websidor. Vissa översättningsuppdrag kan förekomma. Sysselsättningsgrad är 50% men kan förändras beroende på belastning i övriga organistationen. Tjänsten ska tillsättas snarast och är ett bemanningsuppdrag på 6-12 månader med ev. chans på anställning hos vår uppdragsgivare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001