OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Idag finns Randstad i nitton länder med över 2400 lokal avdelningar i Europa, USA och Asien. På Randstad Sverige har vi specialiserat oss på att hjälpa företag med kompetent personal inom såväl produktion som administration. Med ca 500 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Nyköping och Norrköping är vi idag ett av landets ledande bemanningsföretag. Randstad Sverige är medlem i Svenskt Näringsliv och är auktoriserat av Bemanningsföretagen, som ingår i Almega. [[Vi söker för kunds räkning en finskspråkig administratör. Vår kund[är ett medelstort svenskt bolag som arbetar inom distrubution och 3:e parts logistik. Företaget har en stark företagskultur och satsar gärna på sin personal både genom utbildning och gemensamma aktiviteter. Arbetsuppgifter[ [I arbetsuppgifterna ingår bland annat orderhantering, leveransbevakning, planering, rapportering och debitering. Du kommunicerar med kunden via telefon och mail och även i mötesform med jämna mellanrum. Utbildning / Erfarenhet[ [Du är bekväm i rollen som administratör[och trivs med att jobba i ett stundtals högt tempo. Du behärskar Officepaketet och förutom goda kunskaper i finska så har du mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Har du erfarenhet av affärssystemet Axapta är det en merit, men inte ett krav. Personliga egenskaper [ Det är viktigt att du har en hög egen drivkraft och en naturlig social kompetens. Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051