Finsktalande administratör och support!

Finsktalande administratör och support!

Arbetsbeskrivning

Här har du en fantastisk möjlighet att få foten in i försäkringsbranschen och få en långsiktig anställning inom administration och support. Vi söker nu dig som vill bli en del av ett riktigt härligt team om tolv personer och som vill ansvara för den finska marknaden hos en försäkringsmäklare som är nischad mot byggsektorn.

OM TJÄNSTEN
Vår kund är en försäkringsmäklare nischad mot byggsektorn, med andra ord hjälper de sina kunder att hitta rätt försäkringar för just deras verksamhet! Just nu söker de efter en finsktalande administratör och support som vill ansvara för den finska marknadens kunder och som även vill vara med och se till att bolaget växer i just Finland. Vi söker därför dig som till exempel är en nyexad ekonom, har erfarenhet från ekonomiroller eller har ett stort intresse för ekonomi. Vi ser gärna att du har arbetat med kundservice på något sätt och trivs med att arbeta administrativt.

Bolaget i Sverige består av totalt tjugofem personer och du kommer att vara en del av ett team på tolv personer som i dagsläget arbetar i liknande roller mot den svenska, norska och danska marknaden. Det är ett gäng som tycker om att ha kul tillsammans och som gärna tar en match vid pingisbordet på lunchen! Förutom att ha varierande arbetsuppgifter och fantastiska kollegor finns det självklart också stora möjligheter att växa inom bolaget.

Du erbjuds

• En tillsvidareanställning med provanställning

• En möjlighet att lära dig mer om försäkringsbranschen

• En möjlighet att få bli del av ett fantastiskt team där just ”team” är ledordet

ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifterna i denna tjänst är varierande och inkluderar bland annat:

• Hantera försäkringsansökningar

• Korrekturläsa kontrakt

• Gå igenom årsredovisningar

• Utgående och inkommande samtal till och från finska kunder

• Övriga administrativa arbetsuppgifter

VI SÖKER DIG SOM
• Talar och skriver obehindrat på finska, svenska och engelska

• Har en ekonomiutbildning eller minst 6 månaders tidigare erfarenhet av ekonomiroller

• Har arbetat med kundkontakt på något sätt

Det är meriterande om du

• Har arbetat i en administrativ roll

Som person är du

• Orädd

• Serviceinriktad

• Strukturerad

• Noggrann

Övrig information

• Start: Omgående, enligt överenskommelse

• Omfattning: Heltid, tillsvidare

• Placering: Centrala Stockholm

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 januari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


13 september 2024

4 september 2024