Finsktalande administratör till designföretag

Arbetsbeskrivning

Administratör
Är du på jakt efter en tjänst som administratör där du får möjligheten att vara med från start att utforma? Har du minst 3 års erfarenhet av administration och har flytande kunskaper i finska? Skulle du dessutom säga att du är flexibel och samarbetsvillig? Då har Randstad det rätta uppdraget för dig! Vi söker nu en finsktalande administratör, med start omgående till designföretag i centrala Stockholm.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid, 8.30-17.00. Start omgående och 2 månader med god möjlighet till direktanställning hos kund.

Arbetsbeskrivning:

Dina arbetsuppgifter som administratör;

• översätta dokument från engelska till finska och svenska.
• orderhantering, utsändelser av nyhetsbrev samt övrig administration på kontoret.
• supportera säljare i Finland och i Sverige. Skicka deras produkter till kunder. Beställa deras produkter från fabrik.
• besvara tekniska frågor från kunder och säljare.

Det här en ny tjänst som du kommer att få vara med att utforma. Du kommer att få en introduktion liksom få ca 20 st trevliga kollegor där ca hälften av dem är utesäljare. Du kommer att sitta i ljusa och trevliga lokaler i centrala Stockholm med goda kommunikativa förbindelser och närhet till shopping och restauranger.


Kvalifikationer:

Du behöver kunna flytande finska, engelska och svenska i tal och skrift. Du har minst 3 års erfarenhet av administration och har goda kunskaper i någon form av systemvana från exempelvis SAP eller liknande system. Vidare har du gymnasieutbildning och goda kunskaper i Officepaketet.

Då tjänsten är ny tror vi att du är flexibel i ditt arbetsätt. Du trivs med att hantera ett högt arbetstempo och är samarbetsvillig till både din omgivining liksom nya arbetsuppgifter.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-11-15, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Alexandra Widström | alexandra.widstrom@randstad.se [ mailto:alexandra.widstrom@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 27 oktober 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024