OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
För ett uppdrag hos kund söker vi efter en finsktalande administratör. Vi söker dig som behärskar finska flytande i tal och skrift. Uppdraget startar mitten/ slutet av augusti och förväntas pågå i sex månader. Företaget är placerat vid Liljeholmen.
Tjänsten
Du kommer att arbeta internt mot säljavdelningen. Du kan även komma att få ta ett större ansvar mot kunder i Finland. Du kommer att stötta säljavdelningen, men din huvudsakliga uppgift blir att administrera ett contract system på företaget.
Kvalifikationer
För att passa för tjänsten ser vi att du har följande bakgrund:
• Flytande finska
• Ett par års administrativ erfarenhet
• Goda Excel-kunskaper
För att trivas i tjänsten tror vi att du är driven, självständig och tar stort ansvar i ditt arbete. Du är kommunikativ och trivs med administrativa arbetsuppgifter.
Om du är intresserad av tjänsten som finsktalande administratör, tveka inte att skicka in din ansökan omgående! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
sökord: finska, finsktalande, administration.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719