Finsktalande Administratör till Terumo i Göteborg

Finsktalande Administratör till Terumo i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta för ett företag som gör skillnad på riktigt? Att det du gör på dagarna är avgörande för någon annan? Kan du finska? Då ska du skicka in din ansökan till detta spännande globala medicintekniska bolag, Terumo Sverige AB.



Om teamet

Terumo Sweden är dotterbolag till Terumo EMEA och representerar Terumo i Norden. Du kommer ingå i ett team på 8 personer med specialister inom kundvård, sälj och marknadssupport, såväl som anbudshantering och finans för att stötta våra kollegor som arbetar på fältet med marknad - och säljaktivtiter.

Arbetsbeskrivning

Som kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du vara länken mellan våra kunder, sälj och marknadsavdelningen såväl som supply chain. Ditt ansvarsområde är att underlätta och säkerställa en effektiv orderprocess för dina kunder.

Du kommer vara del av ett team vars uppgift är att erbjuda exceptionellt god service. Du kommer arbeta med alla flöden inom orderprocessen; orderadministration, fakturering men också eftermarknad.

Dina kunder kommer vara sjukhus och kliniker inom de nordiska länderna.

Andra ansvarsområden är att ge support till dina kollegor inom försäljning och anbudshantering.

Dina kvalifikationer

Du har tidigare erfarenhet av kvalitativt kundtjänstarbete eller erfarenhet av liknande roller. Kanske har du arbetat som orderadministratör, innesäljare eller koordinator?

Du är serviceminded såväl som administrativt skicklig. Du följer uppsatta processer för att säkerställa den bästa vården för de patienter som använder våra produkter vilket innebär att du är noggrann och kvalitetsmedveten. Du kommer att ha många interna såväl som externa kontakter.

Vi ser att du behöver följande:

* Finska, engelska samt svenska flytande i tal och skrift.
* God datavana där MS office är en naturlig del. Det är meriterande med kunskaper inom Sales force och SAP.
* Det är meriterande om du har kunskaper inom offentliga upphandlingar

Om företaget

At Terumo, we enhance lifesaving medical technologies for the benefit of society. Are you eager to contribute to people's health and patients' wellbeing? We'll challenge you to become a master in your field of expertise. You can invest your talents in balance with your personal aspirations - live and work in harmony. Built on our Japanese origins; we are driven by respect, ownership and continuous improvement. It is at the heart of everything we do. This is how we make a difference in the lives of patients, customers and associates. Additional information can be found here: https://www.terumo-europe.com/en-EMEA

Kontakt

Vi behöver din ansökan snarast. Detta är en rekrytering där du blir anställd av Terumo Sweden AB.

För mer information om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Mona Borkmann på mona.borkmann@jeffersonwells.se alternativt 031 - 61 72 94 eller Robin Persson på robin.persson@jeffersonwells.se alterantivt 031 - 63 15 25.

Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum.

Vi ser fram emot att höra ifrån dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Terumo Europe NV
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 december 2021
  • Ansök senast: 2 februari 2022

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024