OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker för långt konsultuppdrag en finsktalande administatör/marknadsassistent/marknadskoordinator/säljassistent till spännande mediebolag i Solna.
Tjänsten
Som finsktalande administratör hos vår kund får du möjlighet att arbeta i en bred roll på ett internationellt och spännande företag. Du kommer bl.a. stötta Trade marketing samt KAM inom olika sälj- och markadsprocesser samt utveckla och genomföra försäljnings- och marknadsaktiviteter. Du arbetar som konsult via Placera Personal på ett löpande uppdrag hos kunden med goda möjligheter till anställning framöver. Tjänsten är på heltid med start omgående.
Arbetsuppgifter
Som adminsitratör har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Stöd inom olika sälj- och marknadsprocesser
• Vara ett administrativt stöd internt och externt
• Strukturera och effektivisera flödet inom säljprocessen
• Utveckla och implementera skräddarsydda kampanjer samt administera dessa
• Skapa olika presentationer för internt och externt bruk
• Skapa försäljningsrapporter
• Administrera och uppdatera hemsida
• Skapa inköpsorder i SAP
• Översätta marknadsföringsmaterial, produktinformation, annonser, pressmeddelanden, nyhetsbrev m.m. från den finska marknaden
• Administrera kundspecifika produktblad och uppdatera kund med eventuella uppdateringar
Kvalifikationer
För att passa i rollen som administratör ser vi följande bakgrund som lämplig:
• Relevant utbildning
• Minst ett års erfarenhet inom administration/koordinator/marknadsassistent eller motsvarande
• Flytande finska, svenska och engelska
• Mycket goda kunskaper i Excel och Power point
• Erfarenhet av SAP, Siebel och Marwin är meriterande
Som person är du kommunikativ, teamorienterad, ödmjuk och positiv. För att passa i rollen tror vi att du är öppen för förändringar samt är entusiatisk i ditt arbete.
Låter detta som en spännande tjänst för dig så tveka inte att söka tjänsten redan idag! Vi göra löpande urval och tjänsten ska tillsätta så snart som möjligt.
Sökord: finska, finsktalande, administatör, marknadsassistent, marknadskoordinator, säljassistent
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719