Finsktalande assistanskoordinatorer till Falck

Finsktalande assistanskoordinatorer till Falck

Arbetsbeskrivning

Är du hjälten som vill göra skillnad för människor som är i behov av assistans och vägledning under sina utlandsvistelser? Vi söker dig som är en kvick problemlösare med en hög servicekänsla. Tillsammans med ett dedikerat team kommer du få chansen att hjälpa människor. Start är omgående så sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu, för Falck Global Assistances’ räkning, en motiverad och handlingskraftig medarbetare till att assistera och hjälpa människor under och efter resor och utlandsvistelser i hela världen. Vi förväntar oss att du är förtroendeingivande och får deras kunder att känna sig i trygga händer. När det dyker upp en utmaning försöker du hitta en lösning eller plan hur du ska gå vidare med uppgiften på bästa sätt. Vidare söker vi dig som tycker det är roligt att ge förstklassig service till kund över både telefon och mail.

Som assistanskoordinator är du i kontakt med den som råkat ut för en skada eller sjukdom. Du hjälper resenärer med att bland annat komma till rätt vårdgivare, boka besök och arrangera transporter. Dina arbetsuppgifter kommer att vara mycket varierande. Responscentret har öppet 24/7 vilket innebär skifttjänstgöring som assistanskoordinator.

Falck Global Assistance tror på att investera i sina medarbetares utveckling och tillväxt. Genom att erbjuda stöd, utbildning och utvecklingsmöjligheter ser de till att du kan växa både professionellt och personligt i din roll. Ta chansen att vara en del av vårt dedikerade team och bidra till att göra skillnad för människor runt om i världen.

Du erbjuds
- Möjligheter att utvecklas i din roll och yrkesmässiga personlighet
- Ett fräscht kontor med centralt läge i Hammarby sjöstad

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Agera spindeln i nätet mellan berörda parter såsom vårdgivare och försäkringsbolag
* Hantera inkommande och pågående serviceärenden
* Administration kring serviceärenden


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av service sedan tidigare, med fördel inom kundtjänst
- Har mycket goda kunskaper i svenska och finska samt goda kunskaper i engelska, såväl i tal som skrift
- Har goda IT-kunskaper så att du med enkelhet lär dig nya system

Det är mycket meriterande att
- Kunna flera nordiska språk.
- Man har erfarenhet från liknande branscher som exempelvis resebranschen , försäkring etc.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Kommunikativ
- Självgående

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 april 2024
  • Ansök senast: 11 maj 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024