OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som B2B Support Agent välkomnas du till Samsungs nordiska team där alla jobbar mot samma mål -att leverera en kundupplevelse i världsklass! Här jobbar du primärt mot de finska kunderna i en arbetsroll där ingen dag är den andra lik! Detta är initialt ett konsultuppdrag via The Wofi som sträcker sig till november 2021 med möjlighet till förlängning. För att vara kvalificerad till rollen talar och skriver du obehindrat på finska och svenska.
Primära arbetsuppgifter
-Ta emot och hantera inkommande ärenden från företagskunder via mail och telefon.
-Utföra teknisk felsökning och boka servicebeställningar samt följa upp dessa.
-Följa upp servicereparationer med servicepartner via mail och telefon.
-Ringa utgående samtal där du följer upp kundupplevelsen.
-Översätta texter för exempelvis manualer och informationsutskick till finska.
Vem är du?
-Du talar och skriver obehindrat på finska och svenska.
-Har en god vana av att använda dator och telefon som arbetsverktyg.
-Besitter tidigare erfarenhet av att jobba i olika system och har en goda vana av att jobba i Officepaketet.
-Erfarenhet från teknisk support via telefon för liknande produkter är starkt meriterande.
Praktisk information
Start: Omgående
Omfattning: Heltid. Konsultuppdrag som sträcker sig till november 2020 med möjlighet till förlängning
Placering: Kista
I den här rekryteringsprocessen samarbetar Samsung med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Moa på telefonnummer 079 313 60 10 eller via mejl Moa@thewofi.se. Selektering av Cv:n och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Olsson
Emil Dreca
Michelle Nilsson
Moa Kalström
Julia Ronge