OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För dig som brinner för att leverera en serviceupplevelse i världsklass finns nu en möjlighet att ansluta dig till Samsungs Customer Satisfaction team där ni tillsammans jobbar för att berika och förenkla era kunders liv! Mitä odotat? Etsi tänään!
OM TJÄNSTEN
Som B2B Supportmedarbetare kommer du, tillsammans med teamet, jobba mot Samsungs nordiska eftermarknad där kundnöjdheten är högst upp på prioriteringslistan!
Du erbjuds
* Att få arbeta i ett internationellt bolag som ständigt ligger i framkant i tech branschen.
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
Som B2B Supportmedarbetare kommer du bistå med professionell kundservice med kunden i fokus. Du kommer att hjälpa kunderna med teknisk felsökning gällande Samsungs luftkonditionering, bildskärmar, TV, LFD och mjukvara för företagstelefoner samt boka servicebeställningar och uppföljning av dessa.
Vanliga arbetsuppgifter innefattar:
* Hantering av kunder/ärenden via telefon och e-post
* Uppföljning av ärenden för att säkerställa att lösningen/tjänsten utförts enligt överenskommelse
* Loggning av alla ärenden korrekt för bästa möjliga kundupplevelse
VI SÖKER DIG SOM
* Har minst ett års arbetslivserfarenhet av teknisk support över telefon
* Har väldigt goda kunskaper i MS Outlook och Word
* Är van att hantera telefonsamtal och dator samtidigt
* Har goda kunskaper i Excel
* Talar och skriver helt obehindrat på både finska och svenska
* Har goda kunskaper i engelska
Vi ser det som meriterande om du:
* Har kunskaper i andra nordiska språk
* Har erfarenhet av teknisk support avseende TV, skärmar eller liknande
Som person är du strukturerad, effektiv, driven och nyfiken. Dessutom har du ett bra självförtroende och får kunder att känna sig bekväma.
Övrig information
* Start: 1 mars
* Omfattning: Heltid, kontorstider
* Lön: Timbaserad månadslön
* Placering: Kista
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Samsungs önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Samsung arbetar efter en vision om att leverera världens bästa produkter och tjänster. De arbetar med hemelektronik, IT och Mobilkommunikation samt andra enhetslösningar. Med många framgångar inom elektronikverksamheten har de erkänts globalt som en teknologisk branschledare och rankas nu som ett globalt varumärke bland topp 10.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231