OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För dig som brinner för att leverera en serviceupplevelse i världsklass finns nu en möjlighet att ansluta dig till Samsungs Customer Satisfaction team där ni tillsammans jobbar för att förenkla våra kunders vardag!
Som B2B Supportmedarbetare kommer du, tillsammans med teamet, jobba mot Samsungs nordiska eftermarknad där kundnöjdheten är högst upp på prioriteringslistan!
Arbetsuppgifter
Som B2B Supportmedarbetare kommer du bistå med professionell kundservice med kunden i fokus. Du kommer att hjälpa kunderna med teknisk felsökning gällande Samsungs luftkonditionering, bildskärmar, TV, LFD och mjukvara för företagstelefoner samt boka servicebeställningar och uppföljning av dessa.
Vanliga arbetsuppgifter innefattar:
- Hantering av kunder/ärenden via telefon och e-post
- Uppföljning av ärenden för att säkerställa att lösningen/tjänsten utförts enligt överenskommelse
- Loggning av alla ärenden korrekt för bästa möjliga kundupplevelse
Vi söker dig som
- Har minst ett års arbetslivserfarenhet av teknisk support över telefon
- Har väldigt goda kunskaper i MS Outlook och Word
- Är van att hantera telefonsamtal och dator samtidigt
- Har goda kunskaper i Excel
- Talar och skriver helt obehindrat på både finska och svenska
- Har goda kunskaper i engelska
Vi ser det som meriterande om du:
- Har kunskaper i andra nordiska språk
- Har erfarenhet av teknisk support avseende TV, skärmar eller liknande
Som person är du strukturerad, effektiv, driven och nyfiken. För att du ska trivas bra i vårt team är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och våra kunder.
Övrig information
- Start: 1 mars
- Omfattning: Heltid, kontorstider
- Lön: Timbaserad månadslön
- Placering: Kista
Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till Amanda via mejl amanda@thewofi.se. Selektering av Cv:n och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag. Sist men inte minst: Vi ser fram emot just din ansökan!