Finsktalande backofficeadministratör till bolag inom retail.

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom bank & finans, försäkring, kundservice och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.

AMGA rekryterar nu en Finsktalande backofficefunktion till växande bolag inom retail.

Vi söker dig som har erfarenhet från butiksarbete och vill anta en ny spännande utmaning.

Din roll

Tjänsten innebär att ansvara för support och kommunikation till företagets varuhus i Finland. Tillsammans med dina kollegor ska du skapa rätt förutsättningar för varuhusmedarbetarna att sköta det dagliga arbetet.

Du kommer att arbeta på huvudkontoret i Stockholm och genom telefon- och mailsupport förenkla informationsflödena mellan huvudkontoret och varuhusen i Finland.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir:

• Support till varuhus via telefon och mail
• Stötta varuhusen med inköp, produkt, lager och kundfrågor.
• Hjälpa till med utbildningar i de olika systemen och kundbemötande
• Säkerställa att rätt information når varuhusen, HK eller lager.

Vem är du?

För att lyckas i rollen trivs du med att vara spindeln i nätet och du har daglig kontakt med medarbetare i varuhusen, på huvudkontoret. Du är kvalitetsmedveten och strävar efter att effektivisera och förbättra avdelningens arbetssätt. För att trivas ska du vara utåtriktad, positiv, flexibel och drivas av att alltid ge bra service och stöd.

Vi ser gärna att du har:

- Erfarenhet från arbete i varuhus.

- Erfarenhet av att jobba i olika system.

- God förmåga att formulera dig muntligt och skriftligt, på finska, svenska och engelska

Konkurrenskraftig månadslön via kollektivavtal samt tillkommande goda förmåner ingår. Tjänsten är heltid och tillträds enligt överenskommelse.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2019-09-30, så därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan nu.

ANSÖK VIA LÄNKEN: https://www.amga.se/soker-du-jobb/?jobid=83013

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linn Ståhl på 072-5111506 alt. linn.stahl@amga.se.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 26 augusti 2019

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Teknisk adminstratör

Teknisk adminstratör

4 november 2024

Receptionist till PwC Malmö

Receptionist till PwC Malmö

30 oktober 2024

Tentamensvärdar, timavlönad

Tentamensvärdar, timavlönad

4 november 2024