Finsktalande Customer Advisor

Finsktalande Customer Advisor

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos kundföretaget.

Om företaget:

Just nu hjälper vi företag i Stockholm att hitta sin nya medarbetare inom bank och finans. Våra partners är varierande beroende på uppdrag, vilket är något du får höra mer om vid en intervju.

Arbetsuppgifter:

I rollen hanterar hela du kundresan kopplat till sparande och allt från administration till kundtjänst. Detta innebär att ansvarar du för kundkontakt via chatt, mail och telefon gällande frågor om deras sparkonton. Det kan även förekomma interna frågor per mail från andra avdelningar som du hanterar. Rollen innefattar viss administration gällande hantering av sparkontoansökningar och fullmakter, byten av utbetalningskonton såväl som avslut av sparkonton.

I din roll förväntas du driva och presentera förbättrings- och effektiviseringsförslag för att bidra till expansionsresan.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar
• Besvara inkommande samtal, chatt och mail från kunder och övriga interna avdelningar
• Administration av sparkonton
• Driva förbättringar

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Talar och skriver obehindrat på svenska såväl som finska och engelska
• Erfarenhet av kundservice
• God dator- och systemvana
• Meriterande med erfarenhet inom bank eller finans

Då företaget växer och månar om den kultur som etableras internt så kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och inställning. Vi tror att du är genuint engagerad att ge den bästa servicen till såväl kunder som dina kollegor. Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. Vidare är du prestigelös, tycker om att utvecklas och vill bidra till att företaget som du arbetar på växer. Då inget ärende är det andra likt, trivs du med att lösa olika typer av problem som uppstår i det dagliga arbetet samt se möjligheter framför problem. Du är en lagspelare som gillar att jobba i grupp och trivs i en miljö där kunskap delas med varandra. Slutligen är dumålmedveten och gillar att se tydliga resultat av ditt arbete. Du sätter upp höga mål för dig själv och arbetar sedan hårt för att uppnå dem.

Övrig information:

Start: Augusti-September, enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, med möjlighet till distansarbete
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 juni 2024
  • Ansök senast: 31 juli 2024

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024