Finsktalande Customer Advisor på deltid till Privatlåneavdelningen

Finsktalande Customer Advisor på deltid till Privatlåneavdelningen

Arbetsbeskrivning

Flytande i finska och på jakt efter ett deltidsarbete vid sidan av studier eller annan sysselsättning? Varmt välkommen med din ansökan till rollen som finsktalande customer advisor till Nordax Banks privatlåneavdelning!

OM TJÄNSTEN

Som Customer Advisor kommer du att ingå i ett sammansvetsat team som jobbar dedikerat mot den finska marknaden. Teamet har ett nära samarbete inom gruppen och hjälper varandra att uppnå de uppsatta målen, som både är individuella och på teamnivå. Privatlåns-enheten är en del av Customer Operations som levererar förstklassig service genom att hjälpa kunder till en bättre privatekonomi.

Rollen innebär stundtals högt tempo och Nordax Bank ställer höga krav på god service. Samtidigt är de mycket lyhörda för medarbetares behov och värnar starkt om att ha en god arbetsmiljö. För att lyckas i rollen ska du kunna arbeta självständigt under eget ansvar, men också vara en lagspelare och bidra till resultatet i teamet.

Du erbjuds
- En varierande roll i ett nytänkande och snabbföränderligt bolag
- Att bli en del av ett sammansvetsat team med en bra spridning bland kvinnor och män i olika åldrar
- En feedback-kultur med en engagerad och närvarande chef

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Besvara samtal från kunder på ett serviceinriktat och rådgivande sätt
* Initiera en dialog för att identifiera behov och ta fram kundanpassade lösningar som ger möjlighet till merförsäljning av lån och försäkringar
* Bedöma låneansökningar och utbetala lån
* Samarbeta och agera support mot partners i Finland
* Administrera och dokumentera dina samtal


VI SÖKER DIG SOM
- Har möjlighet att arbeta deltid i minst 1-2 år och har en annan huvudsaklig sysselsättning
- Talar och skriver obehindrat på finska samt förstår svenska i tal och skrift, detta då du arbetar på finska samt använder svenska i intern kommunikation
- Har tidigare erfarenhet inom service med fördel från roller inom butik, restaurang, telefon, försäljning eller liknande
- Har intresse för att hjälpa kunder i en serviceroll med försäljningsmål

De personliga kompetenserna som vi ser som särskilt viktiga i denna rekryteringsprocess är:
- Kommunikativ och serviceinriktad
- Flexibel
- Affärsmässig
- Resultatinriktad

Praktisk information:
- Start: Så snart som möjligt 
- Plats: Kontoret är placerat i fina lokaler på Torsplan, möjlighet till distansarbete ges på sikt 
- Anställningsform: Särskild visstidsanställning 
- Omfattning: Deltid, cirka 2 dagar/vecka
- Arbetstider: 7:30-16:00
- Timlön

VIKTIG INFORMATION:

När du påbörjar denna tjänst kommer du att gå en utbildning på 3-4 veckor som är förlagd på heltid på kontoret. Under dessa veckor ser vi gärna att du deltar på utbildningen i så hög utsträckning som möjligt, för att du ska få så bra förutsättningar och en så bra upplärning som möjligt. Under denna period ser vi därför gärna att du förlägger studier till kvällar och helger, men självklart går det bra att du deltar på obligatoriska moment i skolan.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas.

INFORMATION OM FÖRETAGET
With a diversified offering through three brands, Nordax Bank, Bank Norwegian and Svensk Hypotekspension and 2 million consumers, we have the size, skill, and scale to enable healthier finances for more. NOBA collects specialized, customer centric financial offerings that is sustainable for the individual, the bank and the society at large, today and tomorrow. NOBA Bank Group AB (publ) (“NOBA”) is owned by Nordic Capital Fund IX, Nordic Capital Fund VIII and Sampo. Today the NOBA group has approximately 650 employees and is active in 7 markets.
As of 30 June 2023, lending to the public amounted to SEK 101.5 billion and deposits to SEK 87.2 billion.
Read more about NOBA and our brands at https://www.noba.bank/

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 mars 2024
  • Ansök senast: 14 april 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024