Finsktalande Customer Advisor till bank i Stockholm

Finsktalande Customer Advisor till bank i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du finsktalande och intresserad av att arbeta med kundsupport inom bank? Då har du en fantastisk möjlighet nu! Vår kund befinner sig på en spännande expansionsresa och behöver utöka sitt kompetenta team. Läs mer i annonsen och sök redan idag!

Just nu hjälper vi en stor bank i Stockholm med rekrytering av Customer Advisor. Givetvis berättar vi vilken bank det är om du tycker tjänsten låter intressant. Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Jefferson Wells och du anställs direkt hos kundföretaget.


Arbetsuppgifter

I rollen hanterar hela du kundresan kopplat till sparande och allt från administration till kundtjänst. Detta innebär att du ansvarar för kundkontakt via chatt, mail och telefon gällande frågor om deras sparkonton. Det kan även förekomma interna frågor per mail från andra avdelningar som du hanterar. Rollen innefattar viss administration gällande hantering av sparkontoansökningar och fullmakter, byten av utbetalningskonton såväl som avslut av sparkonton.

Du arbetar främst mot den finska och svenska marknaden. Företaget befinner sig just nu i en expansionsresa på den finska marknaden och vill därför utöka sitt team med fler kollegor. I din roll förväntas du driva och presentera förbättrings- och effektiviseringsförslag för att bidra till expansionsresan.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar

* Besvara inkommande samtal, chatt och mail från kunder och övriga interna avdelningar
* Administration av sparkonton
* Driva förbättringar



Vem är du?

Då företaget växer och månar om den kultur som etableras internt så kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och inställning. Vi tror att du är genuint engagerad att ge den bästa servicen till kunden i alla lägen. Du är lösningsorienterad, kommunikativ och tycker om att ha varierade arbetsuppgifter. Givetvis är du en lagspelare som trivs i en miljö där kunskap delas med varandra.

Vi ser att du:

* Har avslutad gymnasieutbildning
* Talar och skriver obehindrat på svenska såväl som finska och engelska
* Erfarenhet av kundservice
* God dator- och systemvana
* Meriterande med erfarenhet inom bank eller finans



Övrig information

Start: Augusti-September, enligt överenskommelse

Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning

Plats: Stockholm, med möjlighet till distansarbete

Lön: Enligt överenskommelse

Arbetstid: mån-fre 07:45-16:15


Kontakt

Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult på Jefferson Wells, Maria Stenbäck (maria.stenback@jeffersonwells.se eller 072-208 08 92). Vi tillämpar löpande urval så tveka inte att söka så snart som möjligt om du är intresserad. Hoppas vi hörs!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jefferson Wells
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 juni 2024
  • Ansök senast: 5 juli 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024