OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi ytterligare förstärkning i vårt finsktalande team på Collections. Är du vår nästa talang? Skicka in din ansökan redan idag!
Om rollen:
På vår Collections-avdelning blir du en del av ett öppet klimat med högt i tak och nära till beslut. Vårt samarbete präglas av stort hjärta för kunden och teamet och att vi delar med oss av våra kunskaper och ”krokar arm” för att göra våra kunder ännu nöjdare.
Rollen innebär i korthet att:
- Hantera kundärenden gällande förfallna fodringar per telefon.
- Sköta administrativa uppgifter kopplat till samtalen.
- Samarbeta med andra funktioner internt.
Din profil:
För att du ska ha de bästa förutsättningarna att trivas i och prestera i rollen som Customer Advisor ser vi självklart att du är serviceminded och noggrann.
Och precis som vi, ser du det som en självklarhet att dela med dig av dina erfarenheter och verkar för en positiv och utvecklande arbetsmiljö där vi alla bidrar till vår gemensamma resa.
Vi tror också att du 👇🏼:
- Har erfarenhet från liknande eller annat kundfokuserat yrke, så som kundservice.
- Har en administrativ ådra, eftersom att arbetet ställer krav på din förmåga att arbeta strukturerat och noggrant
- Sporras av att jobba mot mål och vill se förbättrade resultat.
- Är flytande i finska och att du förstår svenska
Är du dessutom en lagspelare som trivs i ett föränderligt bolag med stark tillväxt och högt i tak så tror vi att du kommer trivas både i teamet och i rollen. Teamet genomsyras av en hög servicenivå, prestigelöshet och laganda och vi hjälper mer än gärna varandra. Givetvis behöver vi dig som har modet att gå all-in för våra kunder!
Praktisk information:
- Start: Omgående
- Placering: Stockholm, Gävlegatan 22
- Anställningsform:
- Omfattning:
- Arbetstider:
- Timlön/Fast lön 💰
Ta chansen och var med på en utvecklande resa tillsammans med oss på banken med stort 🧡 och snabba 👣.
Vårt erbjudande:
- En platt organisation med snabba beslutsvägar
- Utvecklingsmöjligheter
- Frihet under ansvar
- Frukost varje tisdag
- Roliga aktiviteter
- Feedbackkultur, coachande ledarskap och en företagskultur där vi bryr oss om varandra!
Vad händer nu?
Vi går löpande igenom ansökningar så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs (https://help.alvalabs.io/en/collections/1831924-for-candidates) assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.
Vi vill även informera om att vi i samtliga rekryteringsprocesser gör en referenskontroll, tar UC samt begär utdrag ur belastningsregistret.
Om du har några frågor eller funderingar kring tjänsten så svara på detta mail.
Vi ser fram emot din ansökan!
Med vänliga hälsningar,
Rekryteringsteamet på Nordax
Om Nordax:
Nordax Bank är en ledande nordisk specialistbank som erbjuder privatpersoner in- och utlåning utan säkerhet, bolån samt lån för 60+. Nordax har ca 300 000 privatkunder i huvudsakligen Sverige, Norge och Finland, men erbjuder även sparande i Tyskland och Nederländerna. Sedan januari 2019 äger Nordax även Svensk Hypotekspension AB.
Alltsedan Nordax grundades år 2003 har bolaget vuxit och format en organisation baserad på stort kunnande och engagemang. Genom ansvarsfull kreditgivning hjälper vi människor att göra genomtänkta val för ett liv de har råd med. Under november 2021 slutfördes även förvärvet av Bank Norwegian. Nordax har i och med förvärvet fördubblat sin storlek avseende portfölj och får ytterligare en produkt i form av kreditkort.