Finsktalande Customer Advisor till NOBA Bank

Finsktalande Customer Advisor till NOBA Bank

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en finsktalande Customer Advisor till vår kund NOBA Bank. Pratar du flytande finska och vill hjälpa vår kund fortsätta bidra till en kundupplevelse i världsklass? Tveka inte att söka redan idag, vi söker dig med start V. 30-31.

Om tjänsten
På Deposit möts du av ett seniort och kompetent team som arbetar med sparprodukten för finska, norska och svenska marknaden. De hanterar hela kundresan kopplat till sparande och allt från administration till kundtjänst. Finland är idag kundens minsta marknad för sparande men i och med deras nylansering av sparprodukten i Finland räknar de med ett uppsving och söker dig som vill vara med på expansionsresan!

Vi ser gärna att du kommer med egna idéer, ser förbättringsområden och driver på arbetet framåt. Vi erbjuder dig en familjär och coachande miljö där vi tillsammans jobbar mot uppsatta mål.

Arbetsuppgifter
Rollen innefattar viss administration men till största del innebär rollen att ha kundkontakt med våra sparkunder via chatt, mail och telefon. Du kommer att ansvara över:

• Kundkontakt gällande sparkonton, främst inkommande samtal med frågor
• Hantering av mail från kunder och andra avdelningar
• Administrativa uppgifter i form av:
• Hantering av sparkontoansökningar
• Hantering av fullmakter
• Byte av utbetalningskonton
• Avslut av sparkonton
• Driva och komma med förbättringsförslag/effektiviseringar

Vi söker dig som:
• Talar och skriver på svenska, finska och engelska
• Har god dator- och systemvana eller har arbetat administrativt i en tidigare roll
• Har arbetat serviceinriktat i tidigare roller, gärna över telefon
• Har ett starkt intresse för finans- och bankbranschen
• Det är meriterande om du:
• Har tidigare erfarenhet av att arbeta inom bank/finans

Som person är du:
• Kommunikativ och kundorienterad
• Flexibel
• Resultatorienterad
• Lösningsorienterad
• Utöver detta är det viktigt för oss att du känner igen dig i våra värdeord: vi är helhjärtade, vi samarbetar och vi tar ledningen.

Hos NOBA kan du förvänta dig:
• En platt organisation med snabba beslutsvägar
• Utvecklingsmöjligheter inom din roll och inom organisationen
• Frihet under ansvar
• Roliga aktiviteter tillsammans med ditt team och kontoret
• En kultur där feedback, coachande ledarskap och gemenskap är viktigt
• NOBA är en inkluderade arbetsplats som eftersträvar mångfald - vi välkomnar alla sökande oavsett vem du är!

Information om tjänsten
Start: Augusti-September (enligt ö.k.)
Placering: Stockholm, möjlighet till viss distansarbete finns
Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning tillämpas
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 7.45-16.15

Du söker tjänsten enkelt genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urval- och intervjufasen. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mejl men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Lennartsson

Linnea Lindberg

Tobias Nilsson

Moa Markgren

Linnea Lindberg

Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner

Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson

Sara Gagner

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Professionals Nord Rekrytering AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 juni 2024
  • Ansök senast: 12 juli 2024

Besöksadress

Storgatan 18, Sundsvall
None

Postadress

Storgatan 18
Sundsvall, 85230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024