Finsktalande Customer Relation Specialist till BMW

Finsktalande Customer Relation Specialist till BMW

Arbetsbeskrivning

MSX International är en global bransch-ledande leverantör av konsulttjänster och Business Process Outsourcing till fordonsindustrin med över 5000 medarbetare. I Norden är vi stolta över vårt team bestående av drygt 140 experter som levererar mätbara resultat med hög kvalitet. MSXI investerar kraftfullt inom digitalisering för att öka vårt försprång som den ledande aktören i att supportera fordonsindustrin i en föränderlig tid. Tack vare vårt fokus på utveckling och kvalitet, växer vi snabbt och har de flesta biltillverkarna som kunder.

Är du vår nästa medarbetare? Vill du vara en viktig del i ett dynamiskt, prestigelöst och dedikerat team där det råder öppet klimat och högt i tak? MSX International erbjuder dig en betydelsefull roll i ett expansivt bolag där du får utrymme att växa tillsammans med företaget.
 
Vi erbjuder
·         Kollektivavtal
·         Friskvårdsbidrag
 
MSX International söker en serviceorienterad medarbetare till teamet som sköter kundrelationer för vår kund BMW i Stockholm. I rollen som medarbetare hos kundrelationer handlägger du dagligen komplicerade samt eskalerade kundärenden där dator och telefon är dina främsta arbetsredskap. Syftet med tjänsten är att ge kunderna ett förstklassigt bemötande.
 
Arbetsuppgifter

• Hantera eskalerade kundärenden
• Supportera first line i komplicerade kundärenden
• Samarbeta och stödja återförsäljarna i konsumenträtt
• Hantera regresser och juridiska krav
• Koordinera och stötta inför eventulla rättsliga tvister


Är du den vi söker?
Du kommer trivas bäst i rollen om du brinner för att ge förstklassig kundservice samt är van att hantera eskalerade ärenden. Vi söker dig som är en duktig problemlösare, är analytisk samt arbetar strukturerat och självgående i de uppgifter du tar dig an. Som person har du en naturlig pondus, är positiv, självgående samt lyfter luren och tar svåra samtal med kunderna.
 
Tjänsten passar dig som har erfarenhet från arbete med backoffice/third line samt kunskap i konsumenträtt. Erfarenhet från arbete med kund- och återförsäljarsupport är starkt meriterande. Då du kommer att ha mycket externa kontakter ser vi att du är duktig på att kommunicera på finska, svenska och engelska, samt har goda IT kunskaper. 
 
Omfattning och Arbetsplats
Tjänsten är på heltid och du kommer sitta i vår kunds lokaler i Stockholm.
 
Som medarbetare hos Kundrelationer kommer du att arbeta i en varierande och stimulerade miljö. För rätt person är detta en unik möjlighet kunna påverka resultatet för märket och återförsäljarnätet. Anställning sker hos oss på MSX International.

Ansökan
Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag med registrerat CV på vår hemsida. Alla ansökningar behandlas löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MSX International Ltd
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2021
  • Ansök senast: 19 februari 2021

Besöksadress

Drakegatan 7
None

Postadress

Drakegatan 7
Göteborg, 41250

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024